  • 21. Data: 2010-05-31 07:03:39
    Temat: Re: Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Jak dla mnie jakosc typowo voipowa.

    Byc moze stosuja kombinowane metody zalezne od sieci. W Erze nie zauwazylem
    VOIP'a bylo idealnie, w Orange juz nie bylem taki pewny. Jezeli robia to
    przez bramki z kartami sim z promcji typu (do wszystkich w Erze za darmo, w
    Play za darmo itp) to dlugo nie pociagna bo zgodnie z zapisem regulaminow
    operatorzy odetna im karty, chyba ze dogadali sie za male pieniadze z
    wejsciem z ruchem bezposrednio do sieci Opa.

    200 netto za 1000 odslon reklam , powiedzmy, ze moga wrzucic w 5 minuty
    6reklam to daje 1zl netto z polaczenia , musza zestawic dla jednej rozmowy 2
    polaczenia, gdyby liczyc 29 groszy za minute to daje 1,20 bruttowplywu dla
    nich z polaczenia, przy kosztach 2,40 brutto, wiec tak nie moze byc. Przy
    wykorzystaniu kart z promocji ma to sens.

    Miejmy nadzieje, ze sie utrzyma, bo nie jestem sknera ale czasem bym
    skorzystal.

  • 22. Data: 2010-05-31 09:07:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > regulaminow operatorzy odetna im karty, chyba ze dogadali sie za male
    > pieniadze z wejsciem z ruchem bezposrednio do sieci Opa.

    W kazdym razie numer identyfikuje sie jako stacjonarny (z flaga CLIR) - wiec
    chyba nie jest o zwykly FCT
    No i nabija normalnei w Playu 1 minuta za 2.
    Mozna sobie nabijac karty w tempie "z minuty na minute" - gdyz mozna
    zadzwonic sobie z Playa na Playa

    Pozdrawiam
    SDD

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2010-05-31 09:29:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No i nabija normalnei w Playu 1 minuta za 2.
    > Mozna sobie nabijac karty w tempie "z minuty na minute" - gdyz mozna
    > zadzwonic sobie z Playa na Playa

    Mozna tez oczywiscie zadzwonic sobie z tego samego numeru na ten sam i wtedy
    jeden numer sie nabija w tempie "minuta na minute" :) - przetestowane,
    dziala.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 24. Data: 2010-06-01 08:59:42
    Od: z <z...@g...pl>

    SDD pisze:

    > Mozna tez oczywiscie zadzwonic sobie z tego samego numeru na ten sam i wtedy
    > jeden numer sie nabija w tempie "minuta na minute" :) - przetestowane,
    > dziala.

    No fajnie tylko czy na mój numer potem nie będą przychodzić niechciane
    reklamowe smsy???

  • 25. Data: 2010-06-01 09:35:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No fajnie tylko czy na mój numer potem nie będą przychodzić niechciane
    > reklamowe smsy???

    Tego nie wiem. Jak na razie na numer, z ktorego testowalem, nie przychodza.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 26. Data: 2010-06-01 19:23:25
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Tego nie wiem. Jak na razie na numer, z ktorego testowalem, nie
    > przychodza.

    Jak cie zacznac denerwowac to nie problem, odlaczasz. Ludzie jest za darmo
    a wy i tak marudzicie.

  • 27. Data: 2010-06-02 18:58:36
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sun, 30 May 2010 01:40:46 +0200, looker wrote:
    > www.darmodzwon.eu
    > Narazie chyba testowo ale dziala.

    Dzis pojawilo sie ograniczenie:
    "Pozostaly limit darmowych rozmów z reklamami
    do wykorzystania w tym miesiacu: 60 minut"
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 28. Data: 2010-06-04 11:14:57
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    > No fajnie tylko czy na mój numer potem nie będą przychodzić niechciane
    > reklamowe smsy???

    "§ 6. Inne postanowienia

    1.. [...]
    2.. Użytkownik wyraża zgodę na każdorazowe otrzymywanie e-mailem lub
    SMS-em informacji dotyczących zmian i nowości w Serwisie oraz dowolnych
    informacji handlowych w myśl przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku
    o świadczeniu usług drogą elektroniczną."

  • 29. Data: 2010-06-04 17:10:08
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > 2.. Użytkownik wyraża zgodę na każdorazowe otrzymywanie e-mailem lub
    > SMS-em informacji dotyczących zmian i nowości w Serwisie oraz dowolnych

    No i co ztego? Przestajesz korzystac wysylasz maila o wykreslenie i tyle.