  • 111. Data: 2015-04-03 18:27:40
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-04-01 o 18:34, Pszemol pisze:

    > Ale możesz to uzyskać na wiele różnych sposobów.
    > BT jest tylko jednym z wielu.

    A to już zależy od konkretnego przypadku. Ja np. jak przerzucałem
    kontakty z Samsung Wave (Bada OS) na Lumię 920 łatwo nie było.
    Nie ma również dobrego sposobu żeby przerzucić/zbackupować kontakty z
    Lumii na PC. Polityka Microsoftu nie pozwala na takie operacje.

    Utknąłem już w takim punkcie, że chciałem zmienić konto Microsoft w
    telefonie (a to oznacza factory reset) bo zapomniałem hasła a domena
    pocztowa związana z tym kontem została już wyłączona. Jednak pojawił się
    problem backupu kontaktów. Jedyne gdzie można je zbackupować to
    "chmura". W takiej sytuacji pozostaje mi wysyłanie kontaktu po kontakcie
    przez BT.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 112. Data: 2015-04-03 18:31:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Rezmer" <k...@d...pl> wrote in message

> [...]
    > Nie ma również dobrego sposobu żeby przerzucić/zbackupować kontakty
    > z Lumii na PC. Polityka Microsoftu nie pozwala na takie operacje.

    dziwne że nie pozwalają na integrację kontaktów z outlookiem na pc.
    no ale skoro mówisz że nie pozwalają to pewnie próbowałeś....

    albo przepisanie na kartkę :-)
    albo fotografowanie ekranu telefonu :-)

  • 113. Data: 2015-04-03 18:33:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:mfme2b$r4n$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"
    >
    > Dokładnie to chodzi o gromadzenie jako takie...
    > ---
    > Czyli nie mogę sobie nagrać filmu z urlopu i go "zgromadzić" ? A zdjęcia ?

    Co to znaczy "nie mogę"? Skąd to wnioskujesz?
    Ja Ci niczego nie zabraniam...

    Wydawało mi się że mówimy o gromadzeniu filmów DVD ściąganych z netu.

    Czy to było pytanie retoryczne? :-)

  • 114. Data: 2015-04-03 18:34:53
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 17:47, re pisze:

> [...]
    > VooDoo, Hulu itp, itd).
    > ---
    > Ale jak mogę znaleźć w "ogromnej chmurze" te rzeczy, których nigdy tam

    Masz zepsutą stopkę. Nie da się czytać Twoich postów.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 115. Data: 2015-04-04 00:10:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Piotr Rezmer"

> [...]
    > nie zgromadziłem ?

    Masz zepsutą stopkę. Nie da się czytać Twoich postów.
    Co Ty gadasz ? To bieguny a nie stopka

  • 116. Data: 2015-04-04 00:38:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]

    Ja Ci niczego nie zabraniam...

    Wydawało mi się że mówimy o gromadzeniu filmów DVD ściąganych z netu.
    I tych tylko nie można a swoje można ? :-) I można gromadzić w "ogromnej
    chmurze" ale nie u siebie ? :-)

    MZ wygląda to tak, że ludzie sobie robią co chcą :-) Jak ktoś nie chce być
    przywiązany do "ogromnej chmury" to se kopiuje. Bo albo zrobią to "oni" albo
    "my" :-) I tyle.

  • 117. Data: 2015-04-04 05:56:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:mfn64u$m8u$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > ---
    > I tych tylko nie można a swoje można ? :-)
    > I można gromadzić w "ogromnej chmurze" ale nie u siebie ? :-)

    Masz chyba stary obsesję na punkcie "może"...
    Nikt Ci nic nie zabrania - od początku przecież piszę
    o aktualnie panujących trendach a nie tym co Ci wolno/niewolno.

    Zamiast gromadzić na dysku twardym tysiące piosenek
    puszczasz stream z Pandora czy innego takiego serwisu.

    > MZ wygląda to tak, że ludzie sobie robią co chcą :-) Jak ktoś nie chce być
    > przywiązany do "ogromnej chmury" to se kopiuje. Bo albo zrobią to "oni"
    > albo "my" :-) I tyle.

    Lepiej chyba jak archiwum jest jedno i z niego czerpią miliony ludzi
    niż masz milion różnych archiwów i każdy musi o swoje dbać osobno,
    gromadzić na kupowanych mediach, backupować, przenosić, itp, itd?

  • 118. Data: 2015-04-07 08:28:22
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 1 Apr 2015 09:58:53 -0500, Pszemol wrote:
    > W świecie Apple, ludzi stać na swoje zabawki :-)

    To może fundniesz sobie coś nowszego niż ajfon 4*?

    ubawiony,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 119. Data: 2015-04-07 13:21:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message

    > To może fundniesz sobie coś nowszego niż ajfon 4*?
    >
    > ubawiony,

    A po co, skoro iPhone4 służy mi wyśmienicie do tego
    co potrzebuję? Nie jestem z tych co wymieniają nowe
    na nowe bo nowe...

  • 120. Data: 2015-04-07 13:36:43
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 7 Apr 2015 06:21:50 -0500, Pszemol wrote:

    > A po co, skoro iPhone4 służy mi wyśmienicie do tego
    > co potrzebuję? Nie jestem z tych co wymieniają nowe
    > na nowe bo nowe...

    Jabłeczne umysły w takich chwilach jadą klasycznym:
    ,,nie stać cie wiec dorabiasz ideologie'' :-)