    From: Radek D <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Dziwny transfer na HDD
    Date: Sat, 03 Apr 2010 08:32:42 +0200

    Witam!

    Zauważyłem, że na jednym z dysków mam bardzo słaby transfer
    ( http://42-290.eu/fotka/dysk.jpg ).

    Na początku podejrzewałem, że może to być wina tego, że dysk
    był podłączony do dodatkowego kontrolera SATA na płycie.
    W dodatku drugi dysk podłączony do tego kontrolera ma bardzo
    podobny wykres wydajności. Jednak po podłączeniu go do głównego
    kontrolera nieznacznie tylko wzrósł transfer rzeczywisty, ale
    HDTach pokazuje to samo. Średni odczyt mam ponad 20MB/s
    słabszy niż testy w Chipie. Burst jest identyczny jak w ich teście, a
    czas dostępu dwa razy dłuższy.

    Zastanawia mnie czy problemem nie jest, że mam podłączonych 7
    napędów SATA? Na innych dyskach transfery są OK i nie są takie
    poszarpane. Płyta to Gigabyte GA-P35-DS4