  • Data: 2014-05-28 17:07:25
    Temat: Dziwny radar
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po długim czasie i mnie jeden trafił ;)
    Ale dosć dziwnie.

    DK91, Jeleniec, na trasie Świecie-Toruń
    Tam jest taki łuk (bez ograniczenia prędkości) i za łukiem jest
    "żółtek". Od lat jeżdżę sobie tam na odcięciu te 85-89km/h i wszystko
    było ładnie aż raz w marcu mi strzelił fotę.

    Wybronić się niej będzie cieżko raczej bo jechałem ciężarówką z
    tachografem więc można sprawdzić w ewidencji kto prowadził auto o takich
    numerach tego dnia o takiej godzinie.

    Ciekawi mnie natomiast jedna rzecz - dlaczego strzelił?
    GITD raczej nie ma radarow przy pomiarze rozrozniajacych czy mierzą
    cieżarówkę czy nie (a to był najzwyklejszy żółtek). Oczywiście dla
    ciężarówki jest ogólne ograniczenie do 70 wynikajace z przepisów (dla
    drogi jednopasmowej) ale gdyby był ustawiony na 81 to waliłby wszystkim
    jadącym przepisowo 90 km/h osobówkom.
    Druga sprawa, że przyszło przekroczenie o 19km/h (89/70) a auto, którym
    jechałem jezdzi max 86-87 co też świadczy ciekawie o kalibracji radaru ;)

    Na razie przyszło info do lesingu a ten przekazał do firmy, stąd wiem.
    Ciekaw jestem czy jest jakaś opcja wysłania gitd na drzewo.

    --
    WildS