-
11. Data: 2011-08-27 10:17:12
Temat: Re: Dziwny "pożar" z tyłu monitora
Od: geyb <g...@g...pl>
hmmm, ludzie są jednak dziwni
-
12. Data: 2011-08-27 21:43:30
Temat: Re: Dziwny "pożar" z tyłu monitora
Od: "Latet" <s...@s...pl>
> hmmm, ludzie są jednak dziwni
A co w tym dziwnego, że przeraża mnie wizja paru tygodni bez monitora i wolę
błyskawicznie szybką naprawę z utratą gwarancji?
latet
-
13. Data: 2011-08-28 05:23:16
Temat: Re: Dziwny "pożar" z tyłu monitora
Od: Twat <n...@o...pl>
W dniu 2011-08-27 23:43, Latet pisze:
>> hmmm, ludzie są jednak dziwni
>
> A co w tym dziwnego, że przeraża mnie wizja paru tygodni bez monitora i
> wolę błyskawicznie szybką naprawę z utratą gwarancji?
>
> latet
jeszcze zrozumie blondynkę której w samochodzie zaświeci się brak oleju
a ona dalej jedzie bo śpieszy sie na randkę, to nic że silnik do wymiany
ale to blondynka
rozebranie monitora o ile nie jest zaplombowany nie jest problemem, ja
swojego samsunga 24" też rozebrałem mimo że ma nadal gwarę, w
poszukiwaniu spuchniętych kondensatorów które jak z zegarkiem w ręku po
3 latach wyskakują i często niszczą monitor
problem jest w tym że jak np padnie matryca wyleci pasek piksli itd
rzecz nienaprawialna to będziesz się zastanawiał czy uznają gwarancję i
nie zauważą rozbierania sprzętu bo ciężko to zrobić bez śladów
druga strona medalu: awaria tego della bardzo dziwna, może być tak że
skoczyło napięcie i warystor zareagował (np 275V) a w serwisie powiedzą
że sprzęt po burzy (miałem tak z kompem della ale to był serwis zewnętrzny)
-
14. Data: 2011-08-28 18:47:32
Temat: Re: Dziwny "pożar" z tyłu monitora
Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
Latet pisze:
>> tego że uwalone filtrowanie napięć/a uwali coś jeszcze przy okazji i
>> wtedy naprawa zamiast kilkunastu zł będzie droższa/nieopłacalna
>
> Monitor jest na gwarancji (nie ma nawet roku) więc akurat nie o koszty
> się martwię, ale o upierdliwość realizacji gwarancji (konieczność
> wysłania kurierem monitora do serwisu i czekanie pewnie z miesiąc na
> jego powrót - tyle czekałem na wymianę hdd kupionego w tej samej firmie
> - Agito).
Pamiętaj, że jest ograniczony czas pomiędzy wykryciem usterki a
przekazaniem do serwisu. Jeśli za długo poczekasz, gwarancja przepadnie.
Nie kombinuj i skorzystaj z gwarancji, naprawy w nieautoryzowanym
serwsie mogą skomplikować obsługę gwarancyjną w przyszłości.
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar