    Date: Wed, 09 Mar 2011 19:59:03 +0100
    From: Elektrolot <e...@N...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Dziwne zachowanie stabilizatora

    Mam układ zasilany z LD1117S33TR (3,3V 800mA). Stabilizator zachowuje się bardzo
    dziwnie. Czasami po
    włączeniu napięcia zasilania, napięcie na jego wyjściu wynosi 1,8V i stabilizator
    pobiera większy
    prąd (około 50% większy). Kondensatory podłączone zgodnie z notą aplikacyjną. Zresztą
    kombinowałem z
    różnymi kondensatorami na wejściu i wyjściu, bo myślałem że może dV/dt jest zbyt małe
    dla uC i
    wchodzi on w jakiś dziwny stan. Jeśli odłączę obciążenie to jest OK. Co ciekawe
    zamieniłem
    stabilizator na taki sam model ale od innego dostawcy i jest w porządku. Te które
    sprawiają problemy
    (bo testowałem kilka) są ze znanej firmy na F (chyba nie sprzedają jakiejś lewizny?).
    Na wszystkich
    jest znaczek producenta czyli ST. Już kończą mi się pomysły co może być nie tak.