  • Data: 2009-07-10 19:33:48
    Temat: Dziwactwa telefonii Orange
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    1)
    Jeśłi zabraknie pieniędzy na koncie, słyszymy komunikat:
    <Połączenie nie może być zrealizowane>.
    Długo trwało zanim się z tym oswoiłem - jeszcze obecnie kiedy to słyszę
    przelatuje mi przez głowę myśł, że numer jest zastrzeżony bądż że stało się coś
    nadzwyczajnego.
    Co im szkodzi nadawać jasny komunikat:
    <Konto wyczerpane. Doładuj>
    2)
    Po doładowaniu nadchodzi komunikat:
    <Stan konta został zmieniony o 25 zł>
    Też długo trwało zanim się z tym oswoiłem. Do dziś jeszcze mi się zdarza
    sprawdzać, czy aby 25 zł mi nie... odjęto.
    Co im szkodzi pisać:
    <Stan konta został zwiększony o 25 zł>
    K.S.
    Na zakończenie podaję pewien sposób na pewne dziwne zjawisko.
    Otóż zdarzało mi się, że mój telefon (nie ja!) wysyłał kilkadziesiąt SMSów -
    zawsze do pierwszego kontaktu na liście.
    Byłem nawet w tej sprawie w <salonie> Orange. Usłyszałem że to się zdarza, że
    to jakaś usterka - po czym wsadzono telefon na kilka minut do jakiegoś aparatu
    i powiedziano że teraz pownno sie to nie zdarzać. Niestety, nadal się zdarzało.
    Żywiłem oczywiście brzydkie podejrzenie, że w ten sposób Orange nabija mi konto
    bądź zachęca mnie do pisania SMSów (co robię bardzo rzadko).
    W końcu znalazłem antidotum: jako pierwszy kontakt umieściłem pod nazwą Aaa
    żądania podania stanu konta, tj *124*#.
    Pomogło - odtąd telefon sam SMSów nie wysyła!