eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaDział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 111

  • 71. Data: 2015-02-10 18:28:39
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: "neelix" <a...@w...pl>


    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnmdjvjf.974.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > neelix pisze:
    >
    >> Ja bym tak nie chwalił konkurencji (UPC czy Netia) bo w moim przypadku
    >> (przeniesienie telefonu i internetu o 50 m, słup i studzienka na rogu
    >> nowej lokalizacji) też stwierdzili BMT.
    > Tak na marginesie, kiedyś przypadkiem znalazłem taką firmę:
    > http://www.bmtamerica.com/

    Czyli co? Olali klienta po hamerykansku i nie należy mieć pretensji. ;->

    --
    Pozdrawiam
    neelix


  • 72. Data: 2015-02-12 13:17:15
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: "jedrek" <j...@s...2>

    "neelix"
    > Ja bym tak nie chwalił konkurencji (UPC czy Netia) bo w moim przypadku
    > (przeniesienie telefonu i internetu o 50 m, słup i studzienka na rogu
    > nowej lokalizacji) też stwierdzili BMT.

    http://www.telepolis.pl/artykuly/paschalis-jakubowic
    z-grupa-docelowa-ftth-to-klienci-z-duzych-miast,3,3,
    789.html
    Zależy kto chce przenosić ;)
    Poczytaj komentarze.


  • 73. Data: 2015-02-17 14:10:58
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: "neelix" <a...@w...pl>


    Użytkownik "jedrek" <j...@s...2> napisał w wiadomości
    news:54dc99c9$0$44343$b1db1813$788ffb35@news.astrawe
    b.com...
    > "neelix"
    >> Ja bym tak nie chwalił konkurencji (UPC czy Netia) bo w moim przypadku
    >> (przeniesienie telefonu i internetu o 50 m, słup i studzienka na rogu
    >> nowej lokalizacji) też stwierdzili BMT.
    >
    > http://www.telepolis.pl/artykuly/paschalis-jakubowic
    z-grupa-docelowa-ftth-to-klienci-z-duzych-miast,3,3,
    789.html
    > Zależy kto chce przenosić ;)
    > Poczytaj komentarze.

    Potwierdziło się to co było w dyskusji. Ile razy wydzwaniali do mnie z
    ofertą przejścia na stałe IP. Mówiłem, że na razie nie bo się przenoszę. Jak
    przyszło do przeniesienia to się wypięli. Dzisiaj upływa 21 dzień od
    dostarczenia listu do orange. Prosiłem by szybko zadzwonili i cokolwiek
    powiedzieli. Niestety cisza, bo oni "dbają" o klienta.

    --
    Pozdrawiam
    neelix


  • 74. Data: 2015-02-20 15:49:40
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: "jedrek" <j...@s...2>

    "neelix"
    > Niestety cisza, bo oni "dbają" o klienta.

    Wiem doskonale jak orange "dba", więc kilka lat temu zrezygnowałem z ich
    neo, bo ze wszystkim był problem, bo nikt tam (z osiągalnych na słuchawce
    dla zwykłego śmiertelnika) nie umiał spraw załatwić jak należy, wszystko im
    trzeba było podać na tacy, powiedzieć co mają zrobić aby dana rzecz
    zadziałała... Tam się nic nie dało bez znajomości. Ze wszystkim były schody.
    Net jak przepinałem z macierzystej centrali do pobliskiej szafy ONU jaką mi
    wynalazł ówczesny znajomy z tp (bo na infolinii nikt na to nie wpadł i dla
    nich nie było absolutnie żadnych możliwości aby mieć net szybszy niż 2Mbps)
    to dwa tygodnie im zajęło aby wszystkie druciki odpowiednio zakrosować na
    właściwej karcie w szafie. Po przeniesieniu był tylko sam telefon,
    twierdzili że ADSL też już działa... Dopiero po dwóch tygodniach się
    okazało, że usługa była wykreowana na innym porcie, a kros był na innym. Ale
    dla nich wszystko było ok.
    I wtedy tylko dzięki znajomości spoza tępej infolinii (bo udało do szafy
    podesłać się ekipę z jajami) miałem w końcu uruchomione stabilne neo 10Mb.
    Ale wg infolinii takowa usługa nie mogła być zrealizowana... A że potem
    chciałem sobie zwiększyć do 20Mb stwierdzili, że się nie (linia 400mb,
    tłumienie 12dB) więc ich olałem, bo miałem dość proszenia na kolanach o coś
    szybszego w centrum miasta. Na szczęście na blokowisku jest UPC i łaski nie
    robią.
    Firma która w Krakowie nie jest w stanie na 25tys. osiedlu-blokowisku
    zaoferować tego co mają na stronie w ofercie to niech spada na drzewo.
    Mieszkając w mieście człowiek próbując nabyć usługę neta od orange, się
    czuje jakby mieszkał sam jeden w środku wielkiego lasu a do najbliższej
    infrastruktury, z której będzie mógł sobie wziąć net ma 20km...
    Skoro na osiedlu w mieście im się nie opłaca inwestować to im nigdzie się
    nie opłaci...
    Żal nie firma.


  • 75. Data: 2015-02-20 18:12:31
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: "neelix" <a...@w...pl>


    Użytkownik "jedrek" <j...@s...2> napisał w wiadomości
    news:54e74975$0$57578$b1db1813$b96de544@news.astrawe
    b.com...
    > "neelix"
    >> Niestety cisza, bo oni "dbają" o klienta.
    > Wiem doskonale jak orange "dba", więc kilka lat temu zrezygnowałem z ich
    > neo, bo ze wszystkim był problem, bo nikt tam (z osiągalnych na słuchawce
    > dla zwykłego śmiertelnika) nie umiał spraw załatwić jak należy, wszystko
    > im trzeba było podać na tacy, powiedzieć co mają zrobić aby dana rzecz
    > zadziałała... Tam się nic nie dało bez znajomości. Ze wszystkim były
    > schody. Net jak przepinałem z macierzystej centrali do pobliskiej szafy
    > ONU jaką mi wynalazł ówczesny znajomy z tp (bo na infolinii nikt na to nie
    > wpadł i dla nich nie było absolutnie żadnych możliwości aby mieć net
    > szybszy niż 2Mbps) to dwa tygodnie im zajęło aby wszystkie druciki
    > odpowiednio zakrosować na właściwej karcie w szafie. Po przeniesieniu był
    > tylko sam telefon, twierdzili że ADSL też już działa... Dopiero po dwóch
    > tygodniach się okazało, że usługa była wykreowana na innym porcie, a kros
    > był na innym. Ale dla nich wszystko było ok.
    > I wtedy tylko dzięki znajomości spoza tępej infolinii (bo udało do szafy
    > podesłać się ekipę z jajami) miałem w końcu uruchomione stabilne neo 10Mb.
    > Ale wg infolinii takowa usługa nie mogła być zrealizowana... A że potem
    > chciałem sobie zwiększyć do 20Mb stwierdzili, że się nie (linia 400mb,
    > tłumienie 12dB) więc ich olałem, bo miałem dość proszenia na kolanach o
    > coś szybszego w centrum miasta. Na szczęście na blokowisku jest UPC i
    > łaski nie robią.
    > Firma która w Krakowie nie jest w stanie na 25tys. osiedlu-blokowisku
    > zaoferować tego co mają na stronie w ofercie to niech spada na drzewo.
    > Mieszkając w mieście człowiek próbując nabyć usługę neta od orange, się
    > czuje jakby mieszkał sam jeden w środku wielkiego lasu a do najbliższej
    > infrastruktury, z której będzie mógł sobie wziąć net ma 20km...
    > Skoro na osiedlu w mieście im się nie opłaca inwestować to im nigdzie się
    > nie opłaci...
    > Żal nie firma.

    Patrząc na opłacalność (w ich rozumieniu krociowe zyski) to jedynie opłaca
    się kraść. Im częściej tłumaczą, że zdanie jest wyrwane z kontekstu to coraz
    bardziej jestem przekonany że państwo polskie istnieje tylko teoretycznie.
    XXI wiek, jesteśmy w UE i podłączenie/przeniesienie linni powinno być
    załatwione już następnego dnia. Niestety wszędzie niemoc. Wszędzie poza
    komornikiem, bo on jak chce zarobić to bierze ciągnik niewinnego sąsiada
    dłużnika i nic go nie obchodzi.

    --
    Pozdrawiam
    neelix


  • 76. Data: 2015-02-21 13:35:15
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.02.2015 o 18:12, neelix pisze:
    >.,,,.
    > Patrząc na opłacalność (w ich rozumieniu krociowe zyski) to jedynie
    > opłaca się kraść. Im częściej tłumaczą, że zdanie jest wyrwane z
    > kontekstu to coraz bardziej jestem przekonany że państwo polskie
    > istnieje tylko teoretycznie. XXI wiek, jesteśmy w UE i

    ..dlatego musisz czekać.
    Czemu nie przeniosłeś się do UPC?


  • 77. Data: 2015-02-21 18:17:29
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: "neelix" <a...@w...pl>


    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:54e87b85$0$12961$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 20.02.2015 o 18:12, neelix pisze:
    >>.,,,.
    >> Patrząc na opłacalność (w ich rozumieniu krociowe zyski) to jedynie
    >> opłaca się kraść. Im częściej tłumaczą, że zdanie jest wyrwane z
    >> kontekstu to coraz bardziej jestem przekonany że państwo polskie
    >> istnieje tylko teoretycznie. XXI wiek, jesteśmy w UE i
    > ..dlatego musisz czekać.
    > Czemu nie przeniosłeś się do UPC?

    BMT.

    --
    Pozdrawiam
    neelix


  • 78. Data: 2015-02-22 00:08:19
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 21.02.2015 o 18:17, neelix pisze:
    /..../
    >> Czemu nie przeniosłeś się do UPC?
    >
    > BMT.
    >
    No to do kogo pretensja?


  • 79. Data: 2015-02-22 14:23:53
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: "neelix" <a...@w...pl>


    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:54e90fe3$0$2175$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 21.02.2015 o 18:17, neelix pisze:
    > /..../
    >>> Czemu nie przeniosłeś się do UPC?
    >> BMT.
    > No to do kogo pretensja?

    Jeśli mowa o pretensji to jest do polskiego państwa, że istnieje tylko
    teoretycznie i że doprowadziło do tego, że liczy się tylko interes obcych
    korporacji. Odmawiasz mnie prawa do pretensji np. do Orange? Dlaczego mam
    przenosić się do jakiegoś UPC? Tam taka sama lipa. Jak można nie oburzyć
    się, że w XXI wieku w kraju UE jest problem z pociągnięciem 5-50m drutu dla
    starego i stałego klienta? Wszechobecne reklamy zatruwają media i nasze
    umysły a jak trzeba działać to okazuje się, że nie ma żadnego rozwoju bo
    firmy bazują na infrastrukturze TP sprzed ponad 15 lat i to jeszcze
    dzierżawionej. A wystarczyło nie sprzedawać kluczowych firm obcym tylko
    inwestować i rozwijać. Prywatyzacja i demonopolizacja wyszła nam bokiem.

    --
    Pozdrawiam
    neelix


  • 80. Data: 2015-02-22 20:35:57
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 lutego 2015 14:23:56 UTC+1 użytkownik neelix napisał:
    > dzierżawionej. A wystarczyło nie sprzedawać kluczowych firm obcym tylko
    > inwestować i rozwijać. Prywatyzacja i demonopolizacja wyszła nam bokiem.

    Obawiam się, że przy "państwowej" jakości zarządzania mogłoby nie wystarczyć nawet na
    utrzymanie sieci, o inwestycjach i rozwoju już nie mówiąc.

    Pozdr.,
    js

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 ... 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: