  • 201. Data: 2010-02-24 12:00:16
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Jeśli wydaje Ci się, że wszyscy wokół robią coś źle, to najpewniej źle
    > robisz to właśnie Ty.

    jak zwykle wiesz lepiej, jesteś po wszystkich fakultetach, ponad to
    jesteś mistrzem kierownicy, jak jesteś taki wspaniały to dlaczego nie
    możesz uratować świata przed samounicestwieniem?

    > Tym samym stwarzasz niepotrzebne zagrożenie i sam jesteś największym z
    > baranów.

    zacznij czytać ze zrozumieniem, czy na prawdę jest to tak trudne? Wyjdź
    z tłumu przeciętnych polaków którzy nie mogą tego ogarnąć i wysil szare
    komórki. To na prawdę jest możliwe, trzeba tylko chcieć.

    --
    krzysiek82

  • 202. Data: 2010-02-24 12:01:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Na prawdę nie możesz się zastanowić zanim coś napiszesz?

    Znowu prowadzisz konwersację sam ze sobą?

    --
    cokolwiek

  • 203. Data: 2010-02-24 12:18:29
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Znowu prowadzisz konwersację sam ze sobą?

    teraz już wiem, pracowałeś w ochronie ale Cię wywalili bo nie rozumiałeś
    co do Ciebie mówią/piszą zgłoś się więc do straży miejskiej tam Cię
    docenią.

    --
    krzysiek82

  • 204. Data: 2010-02-24 14:34:42
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > I dlatego wkurzaja mnie kierowcy,
    > zależy od progu, przy 40km/h na niektórych progach można nieźle
    > zdewastować samochód.

    Napisalem, ze taki, przez ktory ja przejezdzam bez problemow. W ostatnie
    wakacje jezdzilem po takich progach, ze nasze przy nich to pikus (pan Pikus
    ;-) Na szczescie jezdzilem autem z wypozyczalni, bo szorowanie podwoziem po
    progu nie nalezy do przyjemnosci.

    --
    Axel

  • 205. Data: 2010-02-24 16:00:32
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę??=?ISO-8859-2?Q?=3F?=
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Nie wiem co w tym najprzyjemniejszego.
    > Jeździłem kiedyś "policjnym" mondeo Mk2, teraz jeżdżę również
    > "policyjną" srebrną Vectrą i wcale nie jest to wcale takie fajne. Po
    > prostu jeżdżenie po mieście 35km/h już mi się znudziło, bo zazwyczaj
    > do tylu zwalnia kierowca który zobaczył mnie w tylnym lusterku.
    > Przez krótki czas nawet było to śmieszne, ale po jakimś czasie staje
    > się męczące. Jeszcze tylko czekam kiedy próbujący się obejrzeć za
    > siebie kierownik w coś przywali.

    Ale przynajmniej w trasie szybko uciekaja z lewego pasa ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 206. Data: 2010-02-24 16:22:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Axel pisze:

    > A jaki fajny efekt jest, jak sie szerokim gestem polozy na podszybiu
    > bialy talerz jednorazowy! ;-))))))))

    Pamiątkowa czapka kapitańska będzie cichsza na plastiku. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 207. Data: 2010-02-24 22:39:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > znasz definicję zawalidrogi?

    A co, jest jakaś jedyna słuszna, odmóżdżona, którą sam wymyśliłeś w
    jednym z psychotycznych napadów i chcesz na siłę wcisnąć innym?

    > Zawalidroga to pojazd który mimo dobrych
    > warunków (np brak dziur w jezdni itp itd) jedzie z prędkością niższą niż
    > dopuszczalna utrudniając w ten sposób ruch. Jeśli matiz jedzie 70km/h na
    > ograniczeniu do 70km/h to już nie zawalidroga.

    Jest bo prędkościomierz zawyża o kilka km/h, urządzenia pomiarowe tez
    mają podobną tolerancję, razem wychodzi więc, że można sobie spokojnie
    dodać LICZNIKOWE 10 km/h bez ryzyka mandatu. Nawet ciężarówki nie jadą
    licznikowych 70/70. Po za tym mniejsza o prędkość, istotny jest głównie
    czas, w jakim się ją osiąga czy wykonuje np. manewr wyprzedzania albo
    omijania. Słabe auto będzie miało z tym problemy, dlatego lepiej za takim
    nie jechać.

    > Natomiast ten jadący za
    > nim za wszelką cenę chcący wyprzedzić nawet na ciągłej lub na przejściu
    > to debil. I właśnie do tego celu przydatna jest kamera w samochodzie.

    W Twoim przypadku szybciej byś go namierzył kierując kamerę na kierowcę.

    --
    cokolwiek

  • 208. Data: 2010-02-24 23:24:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > jak zwykle wiesz lepiej, jesteś po wszystkich fakultetach, ponad to
    > jesteś mistrzem kierownicy, jak jesteś taki wspaniały to dlaczego nie
    > możesz uratować świata przed samounicestwieniem?

    Do takiej konstatacji wielkiej wiedzy nie potrzeba. Tobie nawet jej
    brakuje.

    > zacznij czytać ze zrozumieniem, czy na prawdę jest to tak trudne?

    Czytam ze zrozumieniem, że złośliwie utrudniasz wyprzedzanie, bo Ci się
    nie podobało, że ktoś popełnił wcześniej jakieś wykroczenie. Typowy
    drogowy debilizm, nawet bardziej niebezpieczny niż wyprzedzanie na
    ciągłej.

    > Wyjdź
    > z tłumu przeciętnych polaków którzy nie mogą tego ogarnąć i wysil szare
    > komórki. To na prawdę jest możliwe, trzeba tylko chcieć.

    O... widzę, że znowu leki przestają działać... weź nową porcję.

    --
    cokolwiek

  • 209. Data: 2010-02-24 23:30:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > jechałem z prędkością która pozwalała przejechać przez przeszkodę bez
    > uszczerbku dla auta.

    Czyli z jaką?

    > Nie jestem człowiekiem który traktuje auto jak
    > narzędzie które można niszczyć bo przecież to firmowe.

    Nikogo to nie obchodzi, jedź tak jak większość, to nikt nie będzie Cię
    popędzał. Jak Ci szkoda auta na jazdę z normalną prędkością, to użyj
    komunikacji miejskiej albo idź piechotą.

    > Dlatego nie kupie nigdy
    > auta od polaka bo tutaj każdy traktuje auto w taki sam sposób zajechać,
    > a potem szukać jelenia który go kupi.

    A co Twój lekarz na te projekcje?

    > Ale "to" to chyba skrót od totalny
    > oszołom tego nie pojmie.

    Kto tego nie pojmie? Skrót nie pojmie? Nie skończyłeś podstawówki czy po
    prostu jesteś upośledzony?

    --
    cokolwiek

  • 210. Data: 2010-02-25 10:21:06
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Nikogo to nie obchodzi, jedź tak jak większość, to nikt
    > nie będzie Cię
    > popędzał.

    Kradnij jak większość, to nikt Cię nie nazwie złodziejem
    ;-)))). Czyżbyś do tego zmierzał?

    > Jak Ci szkoda auta na jazdę z normalną prędkością, to użyj
    > komunikacji miejskiej albo idź piechotą.

    Jaką prędkość uważasz za normalną? Tę, przy której jeszcze
    nie wypada się z zakrętu? Czy tę przepisową?