  • 171. Data: 2010-02-23 21:32:51
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-22 23:33, mo pisze:

    Tfu, pieprzony Matiz ROTFL.

    Pozdrawiam !!

  • 172. Data: 2010-02-23 21:45:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    Axel wrote:

    > Eee, to po DC na jednopasmowkach nie zwalniaja. Za to na wielopasmowych
    > - z reguly na prawy pas i po heblach.
    > A jaki fajny efekt jest, jak sie szerokim gestem polozy na podszybiu
    > bialy talerz jednorazowy! ;-))))))))

    Najzabawniej jest jechać 45 km/h za "ścigaczem". ;-)

    --
    cokolwiek

  • 173. Data: 2010-02-23 21:59:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@s...spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tzn 35km/h patrząc się do tyłu? ;)
    >
    > Poza tym jak będzie obowiązek jechać 35, to oni widząc Vectrę we
    > wstecznym lusterku będą jechać 20 i problem pozostanie.

    skoro 50 jest maks, to czasami 50 , czesciej 40 a najczescie 35...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 174. Data: 2010-02-23 22:08:35
    Od: onet <n...@n...com>

    Budzik pisze:

    > dlaczego miałbys popełnic wykroczenie - gosc widocznie skreca w lewo.

    A to dobre wytłumaczenie :)

    > BTW czym jezdzisz?

    Fiat Bravo 1.6 MJ (~140 KM)

    JanuSz

  • 175. Data: 2010-02-23 23:59:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A to dobre wytłumaczenie :)

    > Fiat Bravo 1.6 MJ (~140 KM)

    no to pewnie rzeczywiscie troche lepiej przyspiesza niz taka yariska 90KM
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 176. Data: 2010-02-24 02:12:01
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    nie wiem, czy kwestia lepszy/gorszy samochód, czy mniejszy/większy, jadę
    fordem Ka, jakby nikt nie zauważał tego samochodu, łącznie z pieszymi,
    jadę samochodami segmentu D lub E to jakbym jakimś uprzywilejowanym leciał:)

  • 177. Data: 2010-02-24 10:20:52
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-02-22 23:42, waperr pisze:
    [...]
    > dziś zatrzymałem się przed przejściem aby przepuścić staruszka bo zimno i
    > ledwo na nogach się trzymał
    > zanim dziaduszek przetoczył się przez jeden pas przed moje auto na 3 pasie
    > jakieś 5 aut przeleciało
    > a gdyby dziadek dostał przyśpieszenia na pasach to by było po nim.....

    I do takich właśnie sytuacji przydaje się kamerka w samochodzie. Z
    największą przyjemnością, zaniósł bym wideo z nagranym kolesiem
    wyprzedzającym na przejściu. I osobiście bym dopilnował, żeby sprawy nie
    umorzyli.

    A.

  • 178. Data: 2010-02-24 10:26:47
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-02-23 10:02, Cavallino pisze:

    > Przepis jest jasny, masz zakaz i już.

    > Po prostu nie masz przyspieszać.

    Gówno prawda. Chyba musisz się do edukować.

    A.

  • 179. Data: 2010-02-24 10:35:02
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Najwyraźniej nie ogarniasz miejskiej jazdy, typowe po przyjeździe ze wsi.

    wypowiedz typowego buraka.

    > Pewnie jechałeś po nich jak głupek 30 km/h albo nie pozwalałeś się
    > wyprzedzić jadąc samym środkiem.

    kolejna wypowiedz zjeba do kwadratu.

    --
    krzysiek82

  • 180. Data: 2010-02-24 10:36:29
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Axel pisze:
    I dlatego wkurzaja mnie kierowcy,
    > zwalniajacy do 3km/h przed progami zwalniajacymi, ktore ja przejezdzam
    > 40 km/h bez protestow zawieszenia (i nie jezdze terenowka). Ale - ja
    > takich nie poganiam (bo wiem, ze poganianie najwyzej spowoduje jeszcze
    > wolniejsza jazde), najwyzej staram sie wyprzedzic.

    zależy od progu, przy 40km/h na niektórych progach można nieźle
    zdewastować samochód.

    --
    krzysiek82