  • 1. Data: 2016-12-27 17:57:25
    Temat: Dyski 3TB a 4TB - prawda czy sciema?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    www.lifehacker.com.au/2015/01/why-you-should-buy-4-t
    b-hard-drives-and-skip-the-3-tb-ones/
    http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/t_o
    riginal/1088211918398259014.jpg

  • 2. Data: 2016-12-27 19:00:23
    Temat: Re: Dyski 3TB a 4TB - prawda czy sciema?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-12-27 17:57, ąćęłńóśźż wrote:
    > www.lifehacker.com.au/2015/01/why-you-should-buy-4-t
    b-hard-drives-and-skip-the-3-tb-ones/
    > http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/t_o
    riginal/1088211918398259014.jpg

    Artykuł sprzed prawie 2 lat.

  • 3. Data: 2016-12-27 19:41:18
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 27 grudnia 2016 18:07:37 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > www.lifehacker.com.au/2015/01/why-you-should-buy-4-t
    b-hard-drives-and-skip-the-3-tb-ones/
    > http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/t_o
    riginal/1088211918398259014.jpg

    seagate mieli taka felerna serie.
    Na backblaze maja sporo opisów bo duzo dysków zuzywają.
    https://www.backblaze.com/blog/hard-drive-reliabilit
    y-stats-q1-2016/
    Tam u nich na blogu masz co czytać w tym temacie...

  • 4. Data: 2016-12-27 19:41:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    > www.lifehacker.com.au/2015/01/why-you-should-buy-4-t
    b-hard-drives-and-skip-the-3-tb-ones/
    > http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/t_o
    riginal/1088211918398259014.jpg

    Prawda, że seagate produkuje szmelc

  • 5. Data: 2016-12-27 19:59:03
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a co myślicie o dyskach przenośnych?
    o takich:
    http://allegro.pl/samsung-maxtor-m3-portable-1-tb-dy
    sk-hdd-usb-3-0-i6650518067.html
    to była produkcja samsunga, ale sprzedali całą linię produkcyjną
    teraz to sie nazywa maxtor...

    Ktoś coś wie?

  • 6. Data: 2016-12-27 20:07:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-27 o 19:41, s...@g...com pisze:
> [...]
    > https://www.backblaze.com/blog/hard-drive-reliabilit
    y-stats-q1-2016/
    > Tam u nich na blogu masz co czytać w tym temacie...
    Several models have an annual failure rate of 0.00%. They had zero hard
    drive failures in Q1 2016.

  • 7. Data: 2016-12-27 21:07:36
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    W dniu 2016-12-27 o 19:41, s...@g...com pisze:
    > seagate mieli taka felerna serie.

    Żartujesz?
    Seagate ma co chwilę fatalną serię, pamiętam NASa do którego wchodziły
    tylko dyski Seagate (wtedy 1GB wchodził pod strzechy) to miałem dwa
    kartony, w jednym były nowe a w drugim takie po kilku miesiącach pracy i
    te dyski całkiem płynnie przemieszczały się między tymi kartonami.

    --
    AWa.

  • 8. Data: 2016-12-27 21:47:31
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 27 grudnia 2016 21:07:16 UTC+1 użytkownik Andrzej W. napisał:

> [...]
    > kartony, w jednym były nowe a w drugim takie po kilku miesiącach pracy i
    > te dyski całkiem płynnie przemieszczały się między tymi kartonami.

    Poczytaj bloga u backblaze. Tam widać kto jakie dyski robi. I seagate nie kazde dyski
    ma kiepskie.
    Ale też weź pod uwage cene. Jak masz czas to zrób tabelke które sie oplaci kupować a
    które nie.

    Bo poza tą serią o której tam piszą seagate robi dyski z grubsza akceptowalne dla
    konsumenta.

    Dość stwierdzić że mi ani jeden dysk hdd nie padł podczas uzywania. Ani jeden, przez
    20 lat. Próbka pewnie nieduża bo to jakieś 30-40 dysków.

    Jak juz padały to w sytuacji kiedy wyjąłem z szafy aby wsadzić w jakiegos pasciaka
    kompa i sie okazywalo ze dysk nie jest wykrywany. Więc straty danych nie mialem.

    A zazwyczaj kupowalem najtańsze co bylo pod wzgledem pojemnosc/cena.

    Nie ma co generalizować. Seagate ma swoje za pazurami ale poza tymi felernymi seriami
    wiele od reszty nie odstaja...

  • 9. Data: 2016-12-27 22:18:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >
    > Nie ma co generalizować. Seagate ma swoje za pazurami ale poza tymi felernymi

    Jak nie były podłączone to nie ma się co dziwić, że padały podczas podłączania
    (co też jest bardzo dziwne).

  • 10. Data: 2016-12-27 22:29:53

    W dniu 2016-12-27 o 22:18, qwerty pisze:
    > Jak nie były podłączone to nie ma się co dziwić, że padały podczas
    > podłączania (co też jest bardzo dziwne).

    Jak tak pomyślę to chyba zazwyczaj dyski mi padały nie podczas pracy
    tylko przy rozruchu dowiadywałem się że lipa.
    To chyba normalne.