  • Data: 2011-01-10 05:52:25
    Temat: Dysk usb do backup zdjęć
    Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzieś te zrobione zdjęcia trzeba zachowywać na zapas więc
    kupiłem taki dysk usb:

    http://itbiznes.pl/art37269.html

    Ponieważ jest to mój pierwszy dysk tego typu i nie mam żadnych
    doświadczeń to może ktoś pomoże. Dysk ma służyć tylko do
    backupu, a więc będzie podpinany do usb i obciążany akcjonalnie.

    Czy taki dysk musi w trakcie zapisu leżeć, czy może stać i
    pracować w pozycji pionowej.

    Dysk ma swoje własne etui ze skóropodobnego materiału, coś na
    kształt wsuwalnej kopertki. Czy przy tak akcjonalnej pracy może
    bezpiecznie pracować bez wyciągania go z etui? Będąc w etui ma
    dostęp do portu usb więc nie w tym problem. Raczej czy
    termicznie mu to nie zaszkodzi?