  • 11. Data: 2009-09-23 17:57:22
    Temat: Re: Dysk twardy 500GB - niezawodny, do audio
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Dwa talerze,
    > zamiast dwóch = teoretycznie ciszej i szybciej.

    jak na moje - dwa to i dwa i nie bedzie ani szybciej ani ani...

    Na szczescie z dyskami obecnymi (smiesza mnie wynurzenia o dyskach z 92
    roku) maja to do siebie ze albo padna od razu albo *raczej* nie padna.
    Ale tak jak ktos napisał - w 200% pewnosci miec nie bedziesz.

    "Stanęliśmy na skraju przepaści,
    ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!"

  • 12. Data: 2009-09-23 18:03:58
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message

    > Przyzwoity sprzetowy kontroler weryfikuje RAID 1 w locie..

    Podaj model tego "przyzwoitego kontrolera" którego weryfikacji macierzy
    RAID1 nie można zauważyć - może sobie taki kupię...

    --
    marfi

  • 13. Data: 2009-09-23 18:04:21
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "eost" <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> wrote in message > Albo nie..
    > Wytrzymałość na przeciążenia: 30/300G. 30G - baardzo mało.

    jak ktos naraza pracujacy dysk na 30G to powininen pomyslec nad
    sdd

    poza ewidentnymi wpadkami producentow jedyne istotne roznice
    miedzy dyskami - dla uzytkownika koncowego - to maksymalny
    transfer (malo rozniacy sie pomiedzy dyskami o tej samej
    pojemnosci - gestosci zapisu - i klasie) czas wyszukiwania
    (bardzo zblizony dla wszystkich modeli o danej ilosci obrotow)
    oraz rozmiar cache - zazwyczaj wyraznie podany

    deklarowane 30G (przy zapisie) i afaik 68 dla odczytu to tylko
    liczby wziete (niemal) z sufitu, jezeli sprzet ma szanse byc
    narazony na 30G - wez sdd, jezeli nie to to ze inni producenci
    deklaruja usrednione 60G nie ma zadnego praktycznego znaczenia

  • 14. Data: 2009-09-23 18:17:51
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    eost pisze:
    > Wiedzialem, ze ktos tak odpowie :) Nie bede mial RAID, przynajmniej nie
    > w tym systemie do audio. Zreszta drugi dysk mam za maly do RAID1.

    Dyski są tanie, możesz kupić dwa.

    > Dlatego chcę dorwać coś, co ma np. najmniej zwrotów do serwisu (albo
    > raczej nie sprezentować sobie jakiejś serii, która ma tych zwrotów grubo
    > ponad średnią - patrz niedawny Seagate).

    Tak się składa, że zwroty są mniej więcej takie same dla
    wszystkich marek. Oczywiście jeżeli będziesz patrzył w
    kategorii wielkich liczb, a nie np. jednego modelu dysku
    w perspektywie ostatnich 6 miesięcy.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 15. Data: 2009-10-05 16:43:37
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A może lepiej WD5000AVJS ?
    Specjalizowany do strumieni audio-video.
    Lub Seagate serii cośtam35.2 ?
    JaC

    -----