  • 11. Data: 2012-02-26 18:26:31
    Temat: Re: Dysk na PCMCIA?
    Od: "_THX." <j...@N...gazeta.pl>

    To nie o to chodzi, ale żeby nosić dane pomiędzy biurem, a domem na czymś
    zdecydowanie mniejszym niż zewnętrzny dysk 2,5''

    -----
    > do wielu modeli laptopów za małe pieniądze można kupić 'adapter' CDROM->HDD
    2.5.
    > Do swojego laptopa kupiłem szufladę - adaptor i mam teraz dwa dyski w
    laptopie.

  • 12. Data: 2012-02-26 18:35:43
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-02-26 19:26, _THX. wrote:
    > To nie o to chodzi, ale żeby nosić dane pomiędzy biurem, a domem na czymś
    > zdecydowanie mniejszym niż zewnętrzny dysk 2,5''

> [...]

    a) peny są do 128GB /ew wiecej/
    b) są do kupienia dyski 1.8" w obudowie, a to juz wyrazna roznica w
    stosunku do 2.5"

  • 13. Data: 2012-02-26 19:03:18
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 26/02/2012 18:26, _THX. wrote:
    > To nie o to chodzi, ale żeby nosić dane pomiędzy biurem, a domem na czymś
    > zdecydowanie mniejszym niż zewnętrzny dysk 2,5''

> [...]

    Tak z ciekawości, czemu nie pendrive pojemny?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 14. Data: 2012-02-27 08:33:42
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-26, o godz. 10:42:59
    DooMiniK <b...@p...pl> napisał(a):

    > To mnie zaskoczyłeś, jest coś takiego? Podaj proszę link
    > z przykładowym produktem.

    Jest. O np. takie:
    http://www.silicondrive.pl/index.php?option=com_cont
    ent&task=view&id=27&Itemid=50
    ZTCP to swego czasu robił też takie Kingston. Mam coś takiego co ma tak
    z 15 lat i ma "szokujące" na obecny czas 2Mb. ;-) Były też na PCMCIA
    typ III (OIDP grubość karty 10,5) dyski twarde ale jak na obecne
    standardy będą dość małe. Ja poszukałbym czytnika kart SD czy CF na
    PCMCIA (na dx.com są po kilka $) i użył wraz z odpowiednio pojemna
    kartą.

    Zdrówko