  • Data: 2011-05-27 05:28:18
    Temat: Dysk do czteroletniego komputera
    Od: prorok <p...@t...nie.adres> szukaj wiadomości tego autora

    Mam płytę Gigabyte GA-M55plus-S3G chyba (rev. 2.1). Ma 4 x SATA II 3Gb/s.
    Natomiast dysk, to np.Dysk WD Caviar AV GP WD10EURS (1TB, 64MB,
    SATA/300) z SATA300.
    (http://www.agito.pl/podzespoly-pc/dyski-twarde/35/1
    -tb/83,4268-433190,175-194726,-1003-2.html)
    Czy zostanie obsłużony? Zresztą nie jest konieczne, aby już teraz
    kupować. Gdybym kupił dysk za parę lat, to czy by pasował do tej płyty
    głównej, jak jest z kompatybilnością, bo obecnie mam dysk, w którym
    SiSAndra pokazuje że jest ATA.