  • 11. Data: 2010-10-12 18:19:16
    Temat: Re: Dysk 1TB?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Konop napisał:

    > Pytanie co jest zabytkiem, a co nie ;)... Sądzę, że komputer sprzed
    > kilku lat też może mieć z tym problemy, a ja bym go zabytkiem nie nazwał
    > ;)...

    Zwłaszcza że dysk 1TB, to raczej musi być SATA. A to oznacza, że bardzo
    stary ten komputer być nie może.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2010-10-12 19:48:54
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    > Zwłaszcza że dysk 1TB, to raczej musi być SATA. A to oznacza, że bardzo
    > stary ten komputer być nie może.

    Komputer ma 3 lata, 2 x 1.8 GHz, 1 GB RAM, WXP.

    Sytuacja rozwiązała się bez mała sama...
    Wczoraj kilka razy restartowałem maszynę i zawsze było
    widoczne w BIOSie i w menadżerze dysków tylko 32 MB.
    Więc złapałem dysk i zaniosłem dzisiaj do sprzedawcy.
    Sprzedawca powiedział abym parametry dysku wpisał ręcznie
    w BIOSie i pokazał mi, że to działa na JEGO komputerze.
    Wróciłem więc do domu, podłączyłem dysk, włączyłem
    komputer i BIOS pokazał, bez ręcznego wpisywania
    parametrów, 1000 GB dysku.... :-) dlaczego?
    ...teraz się 1 TB formatuje.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 13. Data: 2010-10-12 20:50:08
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-10-12 21:48, Krzysztof Tabaczy?ski pisze:

    > Wrocilem wiec do domu, podlaczylem dysk, wlaczylem
    > komputer i BIOS pokazal, bez recznego wpisywania
    > parametrow, 1000 GB dysku.... :-) dlaczego?
    > ...teraz sie 1 TB formatuje.

    Odwazny jestes, ja osobiscie bym na takim (co raz dziala normalnie, raz
    robi szopki) dysku bal sie zapisac cokolwiek wazniejszego od seriali z
    "wypozyczalni" :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 14. Data: 2010-10-12 21:00:41
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc_DOT_pl>

    On Tue, 12 Oct 2010 21:48:54 +0200, "Krzysztof Tabaczyński"
    <k...@w...pl> wrote:

    >Sytuacja rozwiza?a si? bez ma?a sama...
    >Wczoraj kilka razy restartowa?em maszyn? i zawsze by?o
    >widoczne w BIOSie i w menad?erze dysków tylko 32 MB.
    >Wi?c z?apa?em dysk i zanios?em dzisiaj do sprzedawcy.
    >Sprzedawca powiedzia? abym parametry dysku wpisa? r?cznie
    >w BIOSie i pokaza? mi, ?e to dzia?a na JEGO komputerze.

    Czy podłączył Twój dysk do swojego komputera?
    Jaki system był na tym komputerze?

    P.P.

  • 15. Data: 2010-10-13 16:53:20
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc_DOT_pl> napisał w
    wiadomości news:30j9b61rggpkgjpjvrrjmvkph7kevium05@4ax.com...

    > Czy podłączył Twój dysk do swojego komputera?
    > Jaki system był na tym komputerze?

    Oczywiście, że podłączył.
    Na jego komputerze też był WXP.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.