  • 1. Data: 2010-10-11 15:24:27
    Temat: Mostki PCI-E na magisralę równoległą
    Od: "newxmega" <m...@m...mm>

    Czy ktoś wie /zna symbole i przykładowe ceny takich scalaków? Muszę zrobić
    kartę do komputera i chciałbym żeby producent zapewniał też jakieś
    sterowniki coś w stylu FTDI na usb.???

  • 2. Data: 2010-10-11 15:26:26
    Temat: Re: Mostki PCI-E na magisralę równoległą
    Od: "newxmega" <m...@m...mm>

    aha sterowniki oczywiście certyfikowane i podpisane pod wszystkie
    systemy....
    podstawowe operacje zapis odczyt słowa lub bloku danych wystarczy.

  • 3. Data: 2010-10-11 16:06:13
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-11 17:24, newxmega pisze:
    > Czy ktoś wie /zna symbole i przykładowe ceny takich scalaków? Muszę
    > zrobić kartę do komputera i chciałbym żeby producent zapewniał też
    > jakieś sterowniki coś w stylu FTDI na usb.???

    Masz na mysli mostek PCi-e - PCI ? Jesli tak to one sa przezroczyste
    nie wymagaja zadnych sterownikow.
    http://www.pericom.com/products/pci/

  • 4. Data: 2010-10-11 16:15:20
    Od: "newxmega" <m...@m...mm>

    "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message

    > Masz na mysli mostek PCi-e - PCI ? Jesli tak to one sa przezroczyste

    Nie. mam na myśli PCI-E na dane i adresy albo na fifo. Coś co w prosty
    sposób można ugryźć.

  • 5. Data: 2010-10-11 16:38:27
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-11 18:15, newxmega pisze:

    > "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message

    > Nie. mam na myśli PCI-E na dane i adresy albo na fifo. Coś co w prosty
    > sposób można ugryźć.

    A co ta karta konkretnie ma robic ?

  • 6. Data: 2010-10-11 17:35:52
    Od: Paweł Sujkowski <p...@n...com>

    Witam

    PLX Technology robi mostek PCIEx na magistralę lokalną ale trywialna
    sprawa to nie jest:

    http://www.plxtech.com/products/expresslane/pex8311

    Jak się zarejestrujesz możesz ściągnąć sobie dokumentację i SDK.

    Paweł

  • 7. Data: 2010-10-11 18:06:55
    Od: Artur W <a...@g...com>

    On 11 Paź, 17:24, "newxmega" <m...@m...mm> wrote:
    > Czy ktoś wie /zna symbole i przykładowe ceny takich scalaków? Muszę zrobić
    > kartę do komputera i chciałbym żeby producent zapewniał też jakieś
    > sterowniki coś w stylu FTDI na usb.???

    Może TI PCI2040 się nada.

    --
    Artur

  • 8. Data: 2010-10-12 01:18:04
    Od: "newxmega" <m...@m...mm>

    > A co ta karta konkretnie ma robic ?

    Dużo danych w obie strony bez opóźnień ramek jak na USB.
    Gdyby był taki FTDI ale na PCIe. Z jednej strony port równoległy fifo a z
    drugiej PCIe i bez konieczności pisania własnych sterowników.
    Nie wiem czy w ogóle jest coś takiego jak standardowe urządzenie dołączone
    do PCIe, które windows rozpoznaje samodzielnie.

  • 9. Data: 2010-10-12 09:20:28
    Od: BartekK <s...@N...org>

> [...]
    > zrobić kartę do komputera i chciałbym żeby producent zapewniał też
    > jakieś sterowniki coś w stylu FTDI na usb.???
    Nie wiem jakie przepustowości cie interesują, i jak rozbudowana
    magistrala, ale może "zwykłe LPT" wystarczy w postaci czipu
    Moschip/Netmos MN9805 lub MSC9805, 9901

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 10. Data: 2010-10-12 09:44:37
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2010-10-11 16:24, newxmega pisze:
    > Czy ktoś wie /zna symbole i przykładowe ceny takich scalaków? Muszę
    > zrobić kartę do komputera i chciałbym żeby producent zapewniał też
    > jakieś sterowniki coś w stylu FTDI na usb.???

    A dlaczego nie chcesz przesyłać owych danych przez Ethernet ?
    Po UDP da się przepchnąć ich całkiem sporo, a w sumie to tylko taki
    troszkę bardziej rozbudowany RS ;)

    --
    Pozdrawiam Miłosz.