  • 71. Data: 2013-10-09 23:45:07
    Temat: Re: Dwupedalarska menda
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 23:43:25 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Na skrzyżowaniu, wcześniej niepotrzebnie omijając samochód chodnikiem.

    omijanie chodnikiem ok. Natomiast ma prawo ruszać spod świateł przed
    samochodem. tak samo jak ferrari czy walec

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2013-10-09 23:59:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Wednesday, October 9, 2013, 11:45:07 PM, you wrote:

    > omijanie chodnikiem ok. Natomiast ma prawo ruszać spod świateł przed
    > samochodem. tak samo jak ferrari czy walec

    Ale to właśnie ominięcie i zmuszenie do kolejnego wyprzedzania
    poskutkowało awanturą. Pedalarz miał nagranie z numerem
    rejestracyjnym. Jeśli poczuł się zagrożony sposobem wyprzedzania przez
    samochód, mógł się zgłosić na policję. A jednak wolał prowokować
    niebezpieczne zachowania.

    Swoją drogą, ciekawe, co się działo w wyciętym przez pedalarza
    fragmencie - czyżby coś, czego musiał się wstydzić?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 73. Data: 2013-10-09 23:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@d...gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No przecież to była reakcja na wpierdzielanie się po chodniku przed
    > maskę o czym napisałem w pierwszym poście.

    Abstrahując od dzienninosci tłumaczenia ze on mu wiec on mu tez tylko
    bardziej to dodam, ze w cały filmie widac ze sekwencja zdarzen wyglada tak:
    - gosc jedzie rowerem po trasie, van wyprzedza go nie zachowujac
    odpowiedniej odległosci. Rowerzya nie reaguje jedzie normalnie.
    - dogadania goscia na swiatłach, wymija go i staje na swiatłach.
    - vanowiec wpada w jakis amok, wyprzedza i atakje rowerzyste hamujac mu
    przed kołem. Rowerzysta ucieka na chodnik.

    I tyle.
    Gosc w vanie to jakis popierdzieleniec. I tyle.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 74. Data: 2013-10-09 23:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@d...gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,rozpedzo
    ny-samochod-niemal-
    > ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-policje,101702.html
    >
    > Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej
    > strony po chodniku?
    > Jest szybszy od samochodu czy po prostu jest złośliwą mendą
    > utrudniającą jazdę szybszym pojazdom?

    Dobranoc.
    juz wszystko w tym temacie zostało powiedziane.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 75. Data: 2013-10-10 00:16:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 9 Oct 2013 23:59:49 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Swoją drogą, ciekawe, co się działo w wyciętym przez pedalarza
    >fragmencie - czyżby coś, czego musiał się wstydzić?

    Raczej wyciął moment dojazdu do skrzyżowania. Chyba że wyciął po
    drodze jeszcze jedno skrzyżowanie, gdzie miał jakąś spinę z tym
    "kierowcą".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 76. Data: 2013-10-10 00:35:37
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2013-10-09 21:43, masti wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 21:35:59 +0200 osobnik zwany mk4 napisał:
    > i to uzasadnia gwałtowne hamowanie? wiesz, że to jest wykroczenie?

    Do hamowania sie nie odnosilem. Ale tak czy inaczej nie uzasadnia.

    --
    mk4

  • 77. Data: 2013-10-10 01:52:31
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 9 Oct 2013 23:00:00 +0200 RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> napisał:

    >Chyba rower vs. stary kaszlak.

    Nie wiem, to może 4s. Trzeba by zmierzyć. Ale faktem jest że rower
    potrafi sporo (z 50m) wyskoczyć do przodu zanim dogoni go startujący z
    tych samych świateł samochód (co nie powinno jednak być powodem do
    przebijania się pod sygnalizator, bo rower zostaje i tak po chwili
    dogoniony), chyba że samochód rusza z dużym przyspieszeniem, ale tutaj
    mówimy o typowej sytuacji, gdzie nikt nie wdeptuje gazu w podłogę.
    Swoją drogą to szybko ruszają spod świateł nieliczni kierowcy, np.
    autobusiarze i niektórzy samochodziarze, reszta zbiera się nieco
    wolniej (może zresztą i dobrze (oszczędność paliwa, bezpieczeństwo
    itp.)).

  • 78. Data: 2013-10-10 06:11:11
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    >>> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=VcqbWeD8-4k
    > Zaskakujące jest to, że film, nawet ten "oryginalny" jest pocięty - 19
    > sekunda.

    Dokładnie. Teraz już rozumiem, dlaczego policja nie chce brać tego typu
    filmów jako dowód.

  • 79. Data: 2013-10-10 07:06:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <r...@o...pl.us> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:l34hpj$88u$...@m...internetia.pl...

    > Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com> napisał w wiadomości
    ny-samochod-niemal-ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-
    policje,101702.html

    > bo ma prawo

    PEDALARZ PLONK

  • 80. Data: 2013-10-10 07:19:38
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-09 19:04, DoQ pisze:
    > Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej
    > strony po chodniku?

    Na pewno mu się posrało od czegoś w łbie, że jedzie skuterem lub
    motorem i na światłach wszystkim odjedzie? LOL

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm