-
11. Data: 2014-11-10 23:33:00
Temat: Re: Dwumasa i tarcza.
Od: "X-Man" <k...@w...pl>
"Jacek" <k...@a...com> wrote in message
news:m3ptc6$hvb$1@node2.news.atman.pl...
> Pacjent Fiat Doblo 1,9 multijet.
> Pierwsze koło dwumasowe wytrzymało 70 kkm i teraz wygląda na to, że kończy się
> drugie przy przebiegi 140kkm. W związku z tym mam do Was parę pytań:
> 1. czy to prawda, że jak jest "dwumas" to tarcza sprzęgła nie ma sprężyn
> tłumiących drgania?
> 2. czy da się zamiast dwumasy założyć zwykłe koło zamachowe i tarczę ze
> sprężynami?
> 3. inne patenty?
zadzwoń do firmy bremzer w Poznaniu oni się specjalizują w sprzęgłach pewnie ci
coś doradzą (do środy chyba mają wolne teraz) dwumasy regenerują...
Pzdr
Piotrek
-
12. Data: 2014-11-11 01:07:28
Temat: Re: Dwumasa i tarcza.
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
news:m3qjuf$9p1$1@node1.news.atman.pl...
>W dniu 2014-11-10 o 11:00, yabba pisze:
>> Jakie masz objawy awarii koła zamachowego.
> Podczas pracy na wolnych obrotach coś tam "cyka", jakby luźny element.
> Mechanik badał i stwierdził luz 2x większy od normatywnego. Żadnego
> szarpania przy ruszaniu ani innych dolegliwości nie stweirdzam.
Na szczęście u mnie nic nie cyka.
>
>>> 3. inne patenty?
>>
>> Zamontować zestaw koło i sprzęgło od najmocniejszej wersji.
> Tu jest kłopot, bo mam najmocniejszą wersję.
150 KM?
--
Pozdrawiam,
yabba