    From: obi <o...@u...skrzynka.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Dwie taryfy
    Date: Fri, 15 Feb 2002 10:11:18 +0000 (UTC)

    Witam
    Wprawdzie na stronach pro futuro jeszcze nic o tym niema ale przyszlo
    ladne pisemko o wprowadzeniu dwoch taryf (dziennej i nocnej) dla osk
    i firm udostepniajacych lacze dalej. Od dwoch dni to dziala na razie,
    zobaczymy jak bardzo bedzie doskwierac takie rozwiazanie (na dzien
    dobry trzeba bylo 2mbit wziasc coby to miala rece i nogi jakies:(
    Zastanawia mnie czy to nowy trend wsrod isp czy tez eksperyment pro
    futuro? Dla nie zorientowanych - cytaty z pisemka:

    "Usługa dostepu do internetu pod nazwa Futuro Colonia przeznaczona
    jest dla sieci osiedlowych oraz lokalnych operatorow internetowych
    (ISP) swiadczacych uslugi lub udostepniajacych nasze lacze osobom
    trzecim[...]

    godziny uzytkowania:
    Taryfa I - od poniedzialku do piatku w godzinach od 0700 do 1900
    Taryfa II - od poniedzialku do piatku w godzinach od 1900 do 0700
    oraz w sobotu niedziele i swieta

    oplaty:
    [...]
    Futuro Spido Colonia : Taryfa I (EIR=CIR)256kbit/s; Taryfa II
    (EIR=CIR) 2048kbit/s Abonament :1970zl netto.

    warunki:
    1. klient z segmentu lokalny operator isp lub siec osiedlowa moze
    korzystac _jedynie_ z tego typu uslugi.[...]"

    Co o tym sadzicie? W sumie nie bylo by to takie zle rozwiazanie (dla
    osk) gdyby ta dzienna taryfa byla troche szybsza. No i z cena powinni
    chyba troche zjechac na dol.

    Pozdrawiam
    obi
    o...@s...pl

    PS. Zastanawia mnie jeszcze jedno, czy nie jest to przypadkiem proba
    poprawienia przepustowosci sieci? Osobiscie nie chcialo by mi sie
    uskuteczniac takich dziwnych kombinacji, prosciej bylo by przeciez
    zazadac wiecej za lacza dla osk i mniejszych operatorow...