  • Data: 2002-02-18 14:30:30
    Temat: Re: Dwie taryfy
    Od: obi <o...@u...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Bójko napisał/a:

    > Wydaje mi się że to o to chodzi. Zauważ, że cena taka jak za 2 Mbit,
    > ale 2Mbit masz tylko wieczorem. Znaczy sieci osiedlowych nie
    > traktujemy po ludzku...
    > Czy są inne abonamenty, w szczególności czy jest jakiś poniżej owych
    > 780 zł?

    Najnizsza pozycja w ich cenniku to lacze 256/32. Nie slyszalem zeby
    ktos mial od nich mniejsze. Zastanawia mnie jescze czy inni isp
    zaczeli robic jakies ograniczenia dla ask, oraz jaki wplyw na decyzje
    futuro mialy obecne trudnosci z uzyskaniem dzierzawki od tepsy? Tak
    sie jakos dziwnie zlozylo ze zmienili warunki w czasie gdy nagle
    zostalismy z bardzo niewielkim polem manewru przy wyborze isp.

    Pozdrawiam
    obi
    o...@s...pl