  • 1. Data: 2011-01-20 14:44:57
    Temat: Dwie karty Quadro NVS 440
    Od: Grzegorz Nowak <g...@g...com>

    Witam,
    Zaistaniala potrzeba podlaczenia 8 (slownie osmiu) monitorow do
    komputera. Czy ktos z grupowiczow sprawdzal, czy takie rozwiazanie
    sprawdzi sie, czy karty sie nie pogryza, czy moze to wylacznie kwestia
    systemu operacyjnego?

  • 2. Data: 2011-01-20 18:21:30
    Temat: Re: Dwie karty Quadro NVS 440
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]
    > komputera. Czy ktos z grupowiczow sprawdzal, czy takie rozwiazanie
    > sprawdzi sie, czy karty sie nie pogryza, czy moze to wylacznie kwestia

    Karty na 8 (16?) monitorow oferuje Matrox:
    http://www.matrox.com/graphics/en/products/graphics_
    cards/m_series/m9188pciex16/
    wiec nie trzeba specjalnie kombinowac.
    AM

  • 3. Data: 2011-01-20 21:36:17
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    cards/m_series/m9188p

    Dzieki dzieki dobry czlowieku. Przyznam, ze wujek g. nie podrzucil mi tego
    rozwiazania, musialem zle zapytac. Szkoda tylko, ze kosztuje 16 razy wiecej
    od NVS440 a to dalej 8x wiecej jesli potrzebowalbym dwie.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-01-20 22:40:09
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]

    > rozwiazania, musialem zle zapytac. Szkoda tylko, ze kosztuje 16 razy wiecej od
    > NVS440 a to dalej 8x wiecej jesli potrzebowalbym dwie.

    Ten wujek nie nauczyl cie matematyki?
    NVS440 256 MB 1500 zlotych brutto:
    http://www.1klik.pl/sklep/Karty_graficzne_PCI_Expres
    s/Karta_graficzna_PNY_Quadro_NVS_440_256MB_PCI_E_x1_
    obsluguje_do_4_monitorow/c577/p967275/
    Matrox
    M9120 2 GB 6700 zlotych brutto:
    http://www.emarket.pl/karty-graficzne/matrox-m9188-2
    gb-8-x-mini-displayport-%288xdp-8xdvi%29-pci-express
    -x16-retail-m9188-e2048f/p-c9411029
    To jak nic 16 razy wiecej.
    AM

  • 5. Data: 2011-01-21 10:45:00
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    >>> Pozdr
    s/Karta_graficzna_PNY
    row/c577/p967275/
    gb-8-x-mini-displaypo
    48f/p-c9411029 To

    Nie nie panie dzeju. Matroksa nie da sie dostac na zadnym zlomie
    komputerowym a 440-tki sa do wziecia na jebaju za ?100. Pardon, to 15x
    taniej ;)

    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2011-01-21 11:15:37
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "G Nowak"
    [ciach]

    > Nie nie panie dzeju. Matroksa nie da sie dostac na zadnym zlomie komputerowym
    > a 440-tki sa do wziecia na jebaju za ÂŁ100. Pardon, to 15x taniej ;)
    > Pozdr

    Takim nielogicznym wywodem to mozna by wykazac ze Skoda jest
    drozsza niz Mercedes. Porownywac cene zlomu do ceny nowej karty.
    Nieporozumienie.
    AM

  • 7. Data: 2011-01-21 11:40:39
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Taaak. Szkoda, ze samochody nie wykazuja sie taka sama kultura pracy do
    konca swojego zytowtu.

  • 8. Data: 2011-01-21 13:40:28
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-21 12:40, G Nowak pisze:
    > Szkoda, ze samochody nie wykazuja sie taka sama kultura pracy do konca
    > swojego zytowtu.

    Skoda jako jedyny producent daje gwarancję dożywotniej mobilności przecież.
    Znaczy, że auto jeździ do póki jeździ.

    P.

  • 9. Data: 2011-01-21 13:57:18
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Pan Piskorz"

    > Skoda jako jedyny producent daje gwarancję dożywotniej mobilności przecież.
    > Znaczy, że auto jeździ do póki jeździ.

    Co nie zmienia faktu ze jesli mamy porownywac ceny to robmy
    to rzeztelnie. Skoro na rynku wtornym nie mozna kupic karty
    Matrox M9120 to nie porownujmy ceny nowej karty do uzywanej
    NVS440 a tym bardzie nie piszmy ze jest ona iles razy od niej
    drozsza.
    AM

  • 10. Data: 2011-01-21 14:18:17
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    OK dosc pisania nie na temat. Odpowiem sobie sam. Jest w sprzedazy komputer
    obslugujacy 28 monitorow (7 kart NVS 440).

    --
    Pozdr