  • 41. Data: 2010-11-29 13:04:47
    Temat: Re: Duże zakupy - jakieś zmiany
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-29, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Nakładki były w komplecie. Tak gówniane, że bardziej trzeba się skupiać
    > na tym aby nie spadły, niż na przekładaniu opony przez rant.
    Te nakladki co mam maja sznureczki ktore to mozna przywiazac do piasty albo
    lyzki jak brakuje rak :-)

    http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NzIwMzA0NQ==

    Dosc tanio za zestaw 3 nakladek, chociaz przy zmianie przydaloby sie 6 by
    sie nie pieprzyc z ich przekladaniem co chwile.
    > No i nieco
    > niepokoił mnie fakt, że gdy operowałem łyżką, to cały rant felgi się
    > nieźle uginał, ale jak to ja, wektor przykładałem znaczny. Zresztą
    > widziałem ile to czasem jest jebania z półmetrowymi łyżkami i przednią
    > 21", to gdzie ja będę startował z 20 cm.

    Opona Ci nie pecla? :-) Pewnie nie zadbales o to by po przeciwnej stronie
    brzeg opony wlozyc "w srodek" felgi gdzie jest mniejszy obwod. Tak jak
    mowilem u mnie w zygzakowych felgach sila przykladana do lyzek nie jest
    wieksza niz ta ktora w rekach ma 4-ro latek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2010-11-29 19:41:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Nie wiem jak to dziala w praktyce jezeli chodzi o akcesoria
    > motocyklowe ale
    > w innych wypadkach dystrybutorom wali ze ich klientowi to nie
    > zeszlo, to juz
    > zmartwienie sklepu.

    Jeśli jest kilkunastu dużych odbiorców, to trzeba z nimi się
    dogadywać. Odzywka "wali mięto" w przypadku zakupów miesięcznie za
    kilka-kilkanaście setek tysięcy jest niemożliwa, a raczej mało
    prawdopodobna.
    Bo można zacząć klientom polecać produkty konkurencyjnego producenta,
    prawda?
    Więc faktura korygująca, albo dostawy następnej partii za 1zł za
    sztukę bywa w wielu branżach podstawą utrzymania dobrych stosunków.

    > No i taki "power reseller" ktory bierze od dystrybutora w pip towaru
    > nie
    > potrafi zapewnic konkurencyjnych cen? A moze nie chce?

    Może i to i to. Bo będąc jednym z kluczowych, autoryzowanych dealerów
    dystrybutora, musi trzymać ręce na wierzchu.

    > W przypadku moto sie z tym nie spotkalem ale w innych przypadkach
    > sklepow
    > handlujacych stacjonarnie i na Allegro, ceny z Allegro sie roznia.
    > Tzn. na
    > Allegro taniej, stacjonarnie drozej. Przeciez moje zakupy w ich
    > internetowym
    > sklepie nie kosztuja tyle co zakupy klienta w stacjonarnym sklepie?

    Kosztują ich mniej, bo chociażby nie muszą po Tobie zmywać podłogi.
    Ani wystawiać towaru na półkę. Ani też mieć go nawet na stanie

    --
    Jasio
    vfr vx etz