  • 1. Data: 2011-11-08 23:44:20
    Temat: Dummy TQFP - gdzie ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Można gdzieś zanabyć testowe kostki TQFP powiedzmy właśnie 64, albo więcej ?
    Oczywiście taniej niż chipy w tej obudowie :) A może jeszcze PCB z takimi padami
    ?
    Chodzi mi o testowanie montażu i tego typu rzeczy.

    Ktoś sprzedaje takie rzeczy ?

  • 2. Data: 2011-11-09 20:54:03
    Temat: Re: Dummy TQFP - gdzie ?
    Od: Paweł Hadam <...@...p>

    W dniu 09.11.2011 00:44, sundayman pisze:
> [...]
    > takimi padami ?
    > Chodzi mi o testowanie montażu i tego typu rzeczy.

    Nie wiem czy ktoś takie coś sprzedaje, ale podejrzewam, że nie będzie
    dużo tańsze niż gotowy scalak. Zwłaszcza jeżeli obudowa ma zachować
    parametry rzeczywistego scalaka (odporność na temperaturę, lutowalność,
    itp.). W przypadku prostych konstrukcji obudowa taka jak TQFP stanowi
    większą część kosztów wytworzenia, dlatego coraz częściej scalaki
    występują w mniejszych obudowach (wbrew pozorom nie tylko ze względu na
    miniaturyzację).

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2011-11-09 23:18:51
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Tutaj jest cała masa takich dynksów
    http://www.practicalcomponents.com/industrylinks.htm
    i mają nawet przedstawiciela na Polskę (www.psinter.com), ale na razie nie
    udało mi się dowiedzić, co i za ile...

    No ale przecież, toto musi kosztować jakieś grosze, tylko - może trzeba
    kupić kilometr na rolce czy coś...
    Napisałem do nich, na razie bez odzewu.

  • 4. Data: 2011-11-10 16:00:55
    Od: Paweł Hadam <...@...p>

    W dniu 10.11.2011 00:18, sundayman pisze:
> [...]
    > nie udało mi się dowiedzić, co i za ile...
    >
    > No ale przecież, toto musi kosztować jakieś grosze, tylko - może trzeba

    No tego się też obawiam, że albo wagon, albo nic :).

    Jak będziesz znał jakieś ceny, to daj znać, sam jestem ciekaw.

    Pozdrawiam,
    Paweł