eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDrukarka tania w eksploatacji do 250zł, atramentowa czy laserowa?Drukarka tania w eksploatacji do 250zł, atramentowa czy laserowa?
  • Data: 2011-09-18 16:37:48
    Temat: Drukarka tania w eksploatacji do 250zł, atramentowa czy laserowa?
    Od: MK <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawia przedstawia się następująco... Drukarki potrzebuje do
    zastosowań studenckich, tzn. drukuje praktycznie tylko tekst, bez
    koloru dlatego strasznie mi na jakości nie zależy. Mocno mi natomiast
    zależy na kosztach eksploatacji, niejednokrotnie nadziałem się na
    drukarki, które mocno zużywały tusz, a tonery/zamienniki były
    masakrycznie drogie. Kilka osób mi radziło aby z tego powodu wziąć
    laserówkę, toner starcza na o wiele dłuższy czas (a jak z jego
    kosztami?) i nie ma zagrożenia wyschnięciem głowicy (a czasem mam
    takie przestoje, że dłuższy czas nic nie drukuje). Czy w takim wypadku
    warto inwestować w laserówkę. Cena też gra sporą rolę za drukarkę mogę
    dać 200-250 zł.

    Znajomy mocno mnie nagabywał na Samsunga ML-1665, drukarka niewielka,
    tania (~200zł) podobno toner starcza na bardzo długo i nie sprawia
    kłopotów, wygląda atrakcyjnie ale nie wiem czy nie znajdzie się coś
    lepszego?

    Z góry ogromnie dziękuje za pomoc.