    From: "Piotr" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Drukarka sieciowa
    Date: Sun, 4 Jan 2009 14:25:57 +0100

    Witam.

    Posiadam drukarke Dell'a 1720dn i podlaczylem ja do routera Roboticsa 9108.
    Adres IP drukarki to 192.168.1.5
    W konfiguracji TCP/IP drukarki podalem swoja domene no-ip.
    (http://moja_nazwa.no-ip.org)
    Nazwe drukarki zmienilem na cos bardziej przyziemnego, czyli na "Dell".

    Teraz majac na uczelni laptopa chcialbym zrobic wydruk jakiegos dokumentu,
    ale skierowany bezposrednio na moja drukarke domowa podlaczona do sieci. Jak
    to zrobic? Moge wykonac przekierunkowanie portow na routerze na drukarke, no
    ale co dalej?

    Piotr.