  • 1. Data: 2009-05-24 20:53:53
    Temat: Drukarka do sporadycznego użytku
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Witam,

    Mam takie założenia - tania drukarka bez zadnych wymagań co do predkości i
    rozdzielczości do sporadycznego domowego uzytku - powiedzmy 200 stron
    rocznie , ale czasem może stac nawet miesiąc nieuzywana.

    Kolor nie jest niezbędny.

    jedna rzecz - wolałbym nabyć cos nowego a nie używkę.

    Czy wszechwiedząca grupa ma jakies propozycje?

  • 2. Data: 2009-05-24 21:08:33
    Temat: Re: Drukarka do sporadycznego użytku
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Kolor nie jest niezbędny.
    >
    > jedna rzecz - wolałbym nabyć cos nowego a nie używkę.
    >
    > Czy wszechwiedząca grupa ma jakies propozycje?

    Najtańszy laser mono. Przy takim obciążeniu koszt eksploatacji jest
    pomijalny a toner ma przewage nad nabojami do plujki gdyż nie zasycha przy
    dłużym przestoju.

  • 3. Data: 2009-05-24 21:09:39
    Od: "Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Paweł Ubysz <p...@W...pl> napisał(a):

    > Kolor nie jest niezbędny.
    > jedna rzecz - wolałbym nabyć cos nowego a nie używkę.
    > Czy wszechwiedząca grupa ma jakies propozycje?

    Odpowiedź jest prosta. Nowa HP LaserJet P1005
    Przy twoich założeniach nawet startowy toner starczy na 2-3 lata.

  • 4. Data: 2009-05-24 21:12:31
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Najtańszy laser mono. Przy takim obciążeniu koszt eksploatacji jest
    > pomijalny a toner ma przewage nad nabojami do plujki gdyż nie zasycha przy
    > dłużym przestoju.

    laser ma jedna wadę - jest duzo większy od plujki . Sa małe lasery?

  • 5. Data: 2009-05-24 21:21:11
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > laser ma jedna wadę - jest duzo większy od plujki . Sa małe lasery?

    Co to znaczy dużo? Mam samsunga ML-1640 i jest napewno wyższy od małej
    plujki, ale za to znacznie węższy. Szczerze mówiąc nie rozumiem problemu
    gdyż to w obu wypadkach niewielkie urządzenia.

  • 6. Data: 2009-05-24 21:36:05
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > Co to znaczy dużo? Mam samsunga ML-1640 i jest napewno wyższy od małej
    > plujki, ale za to znacznie węższy. Szczerze mówiąc nie rozumiem problemu
    > gdyż to w obu wypadkach niewielkie urządzenia.

    Przede wszystkim znaczenie ma głębokość , ale widze że w przypadku polecanej
    w tym watku HP 1005 to tylko 7 cm różnicy wobec tej plujki co mi własnie
    padła. Da radę zmieścic .

  • 7. Data: 2009-05-24 21:41:41
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Paweł Ubysz pisze:

    > laser ma jedna wadę - jest duzo większy od plujki . Sa małe lasery?

    No bez przesadyzmu. Po pierwsze, obecnie od kilku lat lasery są naprawdę
    małe. Po drugie sam mówisz że to ma być sprzęt do sporadycznego
    użytkowania - schować go do szafy na długim kablu i cześć :)

    --
    pzdr, Piotr M

  • 8. Data: 2009-05-25 07:02:14
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Przede wszystkim znaczenie ma głębokość , ale widze że w przypadku
    > polecanej w tym watku HP 1005 to tylko 7 cm różnicy wobec tej plujki co mi
    > własnie padła. Da radę zmieścic .

    Polecanego HP 1005? Chyba przez niedopatrzenie.

  • 9. Data: 2009-05-25 07:05:47
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Polecanego HP 1005? Chyba przez niedopatrzenie.

    To co w takim razie ?

  • 10. Data: 2009-05-25 11:12:48
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To co w takim razie ?

    Taniego sprzętu jest sporo. Niedawno polecałbym Samsunga a dzisiaj wziąłbym
    także pod uwagę Lexmarka.