    From: Netx <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Drukarka atramentowa z siecią RJ45 lub WiFi "g" AES
    Date: Thu, 24 Feb 2011 18:07:46 +0100

    Poszukuję niedrogiej drukarki atramentowej do której można by
    się podłączyć przez WiFi czyli drukarka albo musi mieć WiFi
    albo Ethernet RJ45 (do wpięcia do routera). Jeśli WiFi to z
    silnym szyfrowaniem Wpa2 Aes z "hasłem". Router ma tylko
    standard "g".

    Jak na razie znalazłem drukarkę CANON MP495 za 290zł ale
    tusze czarny 15ml+kolor 12ml kosztują komplet 150zł więc
    trochę drogo. Czy znajdę niedrogą drukarkę z siecią j.w. i
    tańszymi tuszami? Nie musi być super jakość wydruków (zdjęć
    nie będzie się drukować). Chciałbym tylko żeby dysze nie
    zasychały kompletnie podczas np. wyjazdu.

    Laser stanowczo odpada (raz że ma być kolor a dwa że nie chcę
    tonera).

    Pozdrawiam,
    Marek