  • Data: 2011-03-06 13:30:43
    Temat: Re: Drukarka atramentowa z siecią RJ45 lub WiFi "g" AES
    Od: Netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-24 19:48, Jacek pisze:
    > DCP-J315W

    Mam jeszcze pytanie czy głowica w tej drukarce nie zasycha po
    nieużywaniu drukarki przez dłuższy czas np. dwa
    tygodnie-miesiąc? Czy ktoś mógłby podzielić się
    doświadczeniem w tym temacie? Bo jak widzę w wypadku
    zaschnięcia dysz nie da się wymienić w niej głowicy razem z
    pojemnikiem z tuszem (głowica nie jest wbudowana w kartridż z
    tuszem).
    Dopytuję ponieważ drukarka nie będzie dla mnie tylko dla
    osoby z rodziny i chciałbym żeby nie sprawiała kłopotu w
    miarę możliwości.