  • 11. Data: 2017-04-19 11:10:35
    Temat: Re: Drogie drogi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-19 o 10:36, z pisze:

    > Zrobią Ci jeszcze gratis kosztowną operację w państwowym szpitalu której

    Pod warunkiem, że zachoruje na odpowiednią chorobę. Bo jak nie, to pod
    płotem może zdechnąć w mocy prawa.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-04-19 11:33:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 19-04-2017 o 01:44, J.F. pisze:
    >Do dzieci moich dzieci też nikt nie dopłaca.

    Ale chyba sa w odpowiednim wieku i moga sie zalapac ?

    Dostaniesz. Emeryt tez wyborca.

    Drogi czy emerytura ? Wybieraj :-)

    J.

  • 13. Data: 2017-04-19 12:09:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 2017-04-19 o 05:08, Cavallino pisze:

    >Dostaniesz minimalną "emeryturę obywatelską". Nie kłam że nie
    >weźmiesz :-)

    >Zrobią Ci jeszcze gratis kosztowną operację w państwowym szpitalu
    >której nie obejmuje choćby najbardziej wypasione ubezpieczenie
    >prywatne

    Zrobia, albo i nie zrobia.

    Tusk wylecial m.in. z powodu dlugich terminow ... Kaczynski na razie
    chyba nic nie poprawil.
    Ale moze ta "siec szpitali" cos zmieni.

    J.

  • 14. Data: 2017-04-19 16:44:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-04-2017 o 10:36, z pisze:

    > Dostaniesz minimalną "emeryturę obywatelską". Nie kłam że nie weźmiesz :-)

    Niech najpierw dadzą.
    Już tyle razy zmienili reguły gry w trakcie, że już nawet w to nie wierzę.
    Zwłaszcza że ostatnio trąbili, że i tą minimalną dostaną tylko
    niektórzy, Ci z długimi okresami składkowymi.

    > Zrobią Ci jeszcze gratis kosztowną operację w państwowym szpitalu której
    > nie obejmuje choćby najbardziej wypasione ubezpieczenie prywatne
    >
    > To mało?

    Na razie mi nie zrobili i liczę że nie zrobią.

  • 15. Data: 2017-04-19 16:46:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-04-2017 o 11:33, J.F. pisze:

    > Ale chyba sa w odpowiednim wieku i moga sie zalapac ?

    Mieli dać wszystkim, nie dali.
    Ja już złodziejom nie wierzę w nic i nic pod ich kłamstwa robić nie
    zamierzam.
    Wszystkim radzę tak samo.

    > Dostaniesz. Emeryt tez wyborca.

    Pożyjemy zobaczymy.

    > Drogi czy emerytura ? Wybieraj :-)

    Drogi, bo emerytury nie dość że nie dostanę, to jeszcze nie dożyję.
    Albo odwrotnie. ;-)

  • 16. Data: 2017-04-19 16:56:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Mieli dać wszystkim, nie dali.
    >Ja już złodziejom nie wierzę w nic i nic pod ich kłamstwa robić nie
    >zamierzam.
    >Wszystkim radzę tak samo.

    Ale tu nie trzeba pod klamstwa - rodzina z dwojka dzieci bardzo dobry
    model i 500zl sie jej nalezy.

    >Pożyjemy zobaczymy.

    Wszyscy mlodzi nie wyjada do Anglii :-)

    (A propos - czy jeszcze nie odwolaja Brexitu ?)

    >Drogi, bo emerytury nie dość że nie dostanę, to jeszcze nie dożyję.
    >Albo odwrotnie. ;-)

    Teraz tak mowisz, bedziesz mial 65, 67, 70 lat to zobaczysz :-)

    J.

  • 17. Data: 2017-04-19 19:34:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-04-2017 o 16:56, J.F. pisze:

    > Ale tu nie trzeba pod klamstwa - rodzina z dwojka dzieci bardzo dobry
    > model i 500zl sie jej nalezy.

    Należy się każdemu kto ma dzieci.
    Wszystko inne to zwykłe pisowskie oszustwo.

  • 18. Data: 2017-04-19 20:27:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Należy się każdemu kto ma dzieci.
    >Wszystko inne to zwykłe pisowskie oszustwo.

    No wiesz, przez poprzednie 8 lat sie jakos nie nalezalo, i nie
    protestowales :-)

    J.

  • 19. Data: 2017-04-20 17:59:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-04-2017 o 20:27, J.F. pisze:

    > No wiesz, przez poprzednie 8 lat sie jakos nie nalezalo, i nie
    > protestowales :-)

    A ktoś wcześniej obiecywał coś innego?
    Wersja że nie należy się nikomu też mi odpowiada.

  • 20. Data: 2017-04-24 08:19:57
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-04-19 o 09:58, p...@g...com pisze:
    > I to jest prawidłowe podejście ponieważ udowodniono naukowo ze praca męczy :-)

    I w dodatku powoduje wiele groźnych chorób ;)