  • 11. Data: 2012-07-22 01:21:57
    Temat: Re: Drgania kół podczas ruszania AR 147 JTD.
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-07-20 19:46, cocon wrote:
    > Wszystko jest idealnie. Od korekt wtrysków, przez ciśnienia doładowań po
    > masy powietrza itp. Tu nie doszukiwałbym się problemów.

    Sprawdzałeś na tych drganiach czy na postoju i tylko pracującym silniku?
    Jak to od niego i brak mu z jakiegoś powodu mocy to jedź na tych obrotach
    aż dostrzeżesz co jest nie tak. Mówisz, że podczas ruszania - ale możesz
    jechać z tymi drganiami cały czas?
    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 12. Data: 2012-07-22 13:08:55
    Od: cocon <g...@o...pl>

    W dniu 2012-07-22 01:21, dominik pisze:

> [...]
    > aż dostrzeżesz co jest nie tak. Mówisz, że podczas ruszania - ale możesz

    Sprawdzałem w każdy możliwy sposób.
    Tylko podczas ruszania. Później jest już ok. Z resztą, to nie są jakieś
    straszne drgania.

  • 13. Data: 2012-07-22 16:54:05
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-07-22 13:08, cocon wrote:
    > Sprawdzałem w każdy możliwy sposób.
    > Tylko podczas ruszania. Później jest już ok. Z resztą, to nie są jakieś
    > straszne drgania.

    Zmienia się coś jeśli dodasz więcej gazu?
    Jak startujesz z dwójki też?
    Jak pod górkę vs z górki?
    Jeśli wystartujesz bardzo wolno puszczając sprzęgło?
    Na jakich obrotach widzisz efekt?
    Później ok, więc jak długo trwa? Auto zmienia obroty?
    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 14. Data: 2012-07-23 09:17:45
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2012-07-14 01:45, kogutek pisze:
    > kakuje. Tak z jeden koła obrót to trwa. Potem załapuje i kręci się normalni
    A przypadkiem nie wlacza się Tobie ASR lub ESP?
    Przy poslizgu by tak bylo..

  • 15. Data: 2012-07-24 10:13:14
    Od: cocon <g...@o...pl>

    W dniu 2012-07-22 16:54, dominik pisze:

    > Zmienia się coś jeśli dodasz więcej gazu?
    Tak, rusza normalnie bez drgań.

    > Jak startujesz z dwójki też?
    Tak jak powyżej wszystko jest ok lub jest to nie wyczuwalne.

    > Jak pod górkę vs z górki?
    Pod górkę chyba bardziej czuć drgania. Z górki mniej.

    > Jeśli wystartujesz bardzo wolno puszczając sprzęgło?
    i nie dodając gazu.
    Efekt jest mało wyczuwalny. Nawet nie jestem pewien czy występuje, czy
    jest to moje przeczulenie.

    > Na jakich obrotach widzisz efekt?
    Niskie. Gdzieś w granicy 1000.

    > Później ok, więc jak długo trwa? Auto zmienia obroty?
    Nie długo. Sekundy, ułamki sekundy podczas startu.

  • 16. Data: 2012-07-24 18:06:40
    Od: cocon <g...@o...pl>

    W dniu 2012-07-23 09:17, wchpikus pisze:
    > A przypadkiem nie wlacza się Tobie ASR lub ESP?
    > Przy poslizgu by tak bylo..

    Owszem efekt widoczny na kołach jest podobny ale to nie jest to.

  • 17. Data: 2012-08-03 09:31:38
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "cocon" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Owszem efekt widoczny na kołach jest podobny ale to nie jest to.

    skąd jesteś?

    --
    Pozdrawiam, Bartek