  • 1. Data: 2012-07-07 00:57:07
    Temat: Co za wynalazek!
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Chyba nie było:
    http://www.youtube.com/watch?v=C0MtnOBJzZk

    Jak dla mnie chyba najgłupszy pomysł w co możnaby wyposażyć samochód.

  • 2. Data: 2012-07-07 01:35:20
    Temat: Re: Co za wynalazek!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > Chyba nie było:
    > http://www.youtube.com/watch?v=C0MtnOBJzZk
    >
    > Jak dla mnie chyba najgłupszy pomysł w co możnaby wyposażyć samochód.

    Było, było. Wolę tego: http://www.youtube.com/watch?v=lOnjr8kYIKg (też
    było).

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2012-07-07 09:08:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    .net...
    > Chyba nie było:
    > http://www.youtube.com/watch?v=C0MtnOBJzZk
    >
    > Jak dla mnie chyba najgłupszy pomysł w co możnaby wyposażyć samochód.

    Rozumiem, że napisać o co chodzi jest za trudno?
    Tylko czy warto w ogóle wrzucać takie posty - to też łatwe nie jest.....

  • 4. Data: 2012-07-07 09:45:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-07-07 09:08, Cavallino pisze:

    > grup dyskusyjnych:1y1t0u0x4c6h6$.1c50mtrt6t8ty.dlg@40tude
    .net...

    > Rozumiem, że napisać o co chodzi jest za trudno?
    > Tylko czy warto w ogóle wrzucać takie posty - to też łatwe nie jest.....

    Jakiś dziadzio stworzył blokadę kierownicy aktywowaną wystrzałem opony
    na przedniej osi. Niby dla bezpieczeństwa.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2012-07-07 11:30:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 07 Jul 2012 09:45:13 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Jakiś dziadzio stworzył blokadę kierownicy aktywowaną wystrzałem opony
    > na przedniej osi. Niby dla bezpieczeństwa.

    Wy sie smiejcie, a za rok ktos moze zacznie sprzedawac bezpieczny samochod,
    bo bedzie to w oprogramowaniu.

    J.

  • 6. Data: 2012-07-07 11:40:27
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t8n7yj1$....@4...net
    *J.F.* napisał(-a):

    > Wy sie smiejcie, a za rok ktos moze zacznie sprzedawac bezpieczny
    > samochod, bo bedzie to w oprogramowaniu.

    I będzie sprzedawać, do czasu aż kiedyś komuś kierownicę zablokuje
    idącemu na czołówkę albo kierującemu się w przystanek autobusowy.
    Dziadek nie przemyślał wszystkich aspektów swojego "patentu" :D Ale
    woli, nomen omen, po trupach jechać po torze jaki był w momencie
    wystrzału opony, niż mieć choćby złudzenie kontroli nad pojazdem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2012-07-07 14:16:45
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-07-07 11:30, J.F. wrote:

    > Wy sie smiejcie, a za rok ktos moze zacznie sprzedawac bezpieczny samochod,
    > bo bedzie to w oprogramowaniu.

    Chyba nikt przy zdrowych zmyslach by czegos tak chorego nie wcielil w zycie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2012-07-07 14:27:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Jul 2012 11:40:27 +0200, Big Jack napisał(a):

    > I będzie sprzedawać, do czasu aż kiedyś komuś kierownicę zablokuje
    > idącemu na czołówkę albo kierującemu się w przystanek autobusowy.

    Ty sie smiej, a byc moze juz masz w aucie ABS, ESP i elektryczne
    wspomaganie kierownicy, sterowane przez komputer.

    > Dziadek nie przemyślał wszystkich aspektów swojego "patentu" :D Ale
    > woli, nomen omen, po trupach jechać po torze jaki był w momencie
    > wystrzału opony, niż mieć choćby złudzenie kontroli nad pojazdem.

    Nie obejrzales. Dziadek to przezyl i nie ma zludzen - traci kontrole nad
    pojazdem i traci kontrole nad kierownica. Dlatego sobie wymyslil blokade.

    Ale ja mam nadzieje ze silniejszy w rekach jestem, no i teraz mam
    wspomaganie. Stare, dobre, hydrauliczne.

    J.

  • 9. Data: 2012-07-07 15:42:58
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-07-07 11:40, Big Jack pisze:
> [...]
    > woli, nomen omen, po trupach jechać po torze jaki był w momencie
    > wystrzału opony, niż mieć choćby złudzenie kontroli nad pojazdem.

    Ten dziadzio w ogóle nie rozumie dlaczego auto ściąga po wystrzale
    opony, błędnie założył że utrzymanie kierownicy w jednej pozycji
    przełoży się na utrzymanie toru jazdy. To jest główne założenie jest
    "wynalazku" i jest błędne. Facet nie wie co robi i brnie w temat na
    ślepo byle tylko jakoś wypełnić swój nadmiar wolnego czasu.

  • 10. Data: 2012-07-07 16:02:50
    Temat: Re: Co za wynalazek! [OT]
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > woli, nomen omen, po trupach jechać po torze jaki był w momencie
    > wystrzału opony, niż mieć choćby złudzenie kontroli nad pojazdem.

    Wczoraj między Koszalinem a Garwolinem jakaś toyota poszła na czoło
    z ciężarówką.

    Omijałem to przez las. Czerwono od straży pożarnych. Ogólnie
    nie było to BMW.

    http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201207
    06/POWIAT02/120709690

    --