  • 31. Data: 2009-10-20 12:15:48
    Temat: Re: Drgania kierownicy w zakrętach...
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    gonzik pisze:

    > Ale nie powinno byc wartosci dociagniec w serwisowce?

    Ale czytasz czasami czy tylko piszesz ?

    > Jesli przy podanych wartosciach cos jest nie tak. To mysle ze lozyska
    > moga byc wadliwe.

    Sam jestes wadliwy ;)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 32. Data: 2009-10-20 12:40:55
    Od: maciek <m...@g...com>

    On Oct 20, 12:56 pm, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > No a u Ciebie to ile jest tych nakretek ?

    No 2 normalnie a pomiedzy ta uszata podkladka.

    Z tego co tu napisano wnioskuje ze tak po prostu czasem jest ze
    lozysko musza byc ledwo scisniete zeby ich praca nie zaburzala
    prowadzenia motocykla. Widac zalezy od lozyska i wartosc z ksiazki
    mozna sobie wsadzic.

    Gadalem niedawno o tym z 'przemechanikiem' hondy i on mowi ze ich
    sposob to dokrecic na te 25Nm, pozniej odpuscic troche i jeszcze raz
    dokrecic na 18Nm. On tez mi powiedzial ze wartosci z ksiazki sa sporo
    przesadzone... I badz tu madry. Acha zaznaczyl ze ten sposob ma
    zastosowanie przy nowych lozyskach kulkowych.

    No w kazdym wypadku na razie jakos to jezdzi.

    Dzieki za wynurzenia!

  • 33. Data: 2009-10-20 13:03:23
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 20 Paź, 14:15, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ale czytasz czasami czy tylko piszesz ?

    Przeca napisalem ze nie przeczytalem i wogole sorewicz.

    > Sam jestes wadliwy ;)

    Nikt nie jest pozbawiony wad...;-)

    Pzdr,
    Gonzik.