  • 1. Data: 2012-09-10 18:36:46
    Temat: Dostępność matryc LCD
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Na Allegro jest sporo OTV z pobitą matrycą w granicach 100-200 zł. Może bym
    i kupił, ale jak jest z dostępnością i ceną matryc? Warto w to wchodzić?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-09-10 18:42:24
    Temat: Re: Dostępność matryc LCD
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    problemem nie jest matryca, problemem jest rozebranie obudowy...

  • 3. Data: 2012-09-10 21:28:44
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Na Allegro jest sporo OTV z pobitą matrycą w granicach 100-200 zł. Może bym
    > i kupił, ale jak jest z dostępnością i ceną matryc? Warto w to wchodzić?

    Jakby było warto to nie kosztowały by 100zł.

  • 4. Data: 2012-09-11 08:23:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 21:28:44 +0200, Padre napisał(a):

    > Jakby było warto to nie kosztowały by 100zł.

    Niekoniecznie. Dla kogoś kto by chciał sprzedawać naprawione
    dla zarobku, opłacalność by zależała od stosunku ceny matrycy do ceny jego
    robocizny. Przy dzisiejszych cenach robocizny wątpię by się komuś opłaciło
    i tu masz rację. Ale jeśli ktoś kto ma dużo czasu i mało kasy naprawia 1
    sztukę dla siebie, rzecz by sie opłacała przy dostatecznie niskiej cenie
    matrycy. Z obserwacji cen na Allegro widzę że matryca 30-40" by musiała
    kosztować ok. 200-300zł by dla mnie się opłaciło. (Za 600 zł można już
    kupić sprawny OTV :) ) Ktoś wie jakie są typowe ceny i dostępność matryc
    czy muszę sobie sam wykopać te informacje?
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2012-09-11 09:12:38
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kupić sprawny OTV :) ) Ktoś wie jakie są typowe ceny i dostępność matryc
    > czy muszę sobie sam wykopać te informacje?

    hmm 300 to do laptopa kosztuje, a do 40 cali TV?
    Może w drugą stronę - padła komuś elektronika i szuka sprawnej.

    --
    Irokez