    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Dostawczak
    Date: Fri, 8 May 2020 11:49:43 +0000 (UTC)

    Cześć,

    Szukam dostawczaka, którego będę używał w roli prowizorycznego kampera,
    ale jest również spora szansa, że pozbędę się osobówki i będę używał
    wspomnianego także do jazdy po zatłoczonym mieście w roli osobówki --
    czyli musi być możliwie krótki, ale pakę mieć przynajmniej te 2m po
    długości, co by wszedł materac...

    Problem jest taki, że nigdzie nie mogę znaleźć tabelki, która pokazałaby
    zewnętrzne wymiary samochodu oraz wymiary paki.

    Przejechałem się Trafic-iem (kolega ma), ale zastanawiam się, czy istnieje
    coś mniejszego (krótszego), w czym dałoby się spać. Parkowałem nim niby,
    ale trochę sobie nie wyobrażam parkowania nim w mieście... a może
    przesadzam?

    Patrzyłem jeszcze na Partnera L2 (205 cm paki), długiego Kangoo Expressa
    (211 cm), Caddy (225 cm) i Dacię Logan Van (193 cm -- trochę mało ale może
    się upchnie?).

    Możecie coś polecić? Do tego niedrogiego, chcę na to przeznaczyć max 15k
    (na sam samochód, dodatkowo do 2-3k na ewentualne naprawy po zakupie) i
    chcę, żeby posłużyło dobrych kilka lat. A może wiecie, czy i gdzie znajdę
    wspomnianą tabelkę?