  • 1. Data: 2010-08-05 18:09:22
    Temat: Donos z wakacji
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Jestem (zapuszkowany) gdzies na Pomorzu. Lokalne drogi "trzycyfrowe",
    zwykle nie za szerokie, ciagle linie itd. Sproro motocykli, ach jak żal
    ze samemu autem z dziecmi. Najwiecej plastikow, czasem naked, klasyk,
    chopper.

    Trzeba powiedziec, duzy rozsadek, czasem uslyszy sie przyspieszajaca
    maszyne, ale zadne trzysta na kole. Kiedys mnie wyprzedal, staralem mu
    sie nawet uchylic, ale jechal nawet ponizej tego jak sam bym jechal (a
    styl mam raczej 'dziadkowy'), owszem delikatnie wyprzedzil o 5-15km/h
    szybciej od puszek, zadne 50 powyzej tempa kolumny. Potem jakiś czas sie
    snul ze wszystkimi.

    Mozna powiedziec, rozsadek jest tu bardziej norma niz wyjatkiem.
    Naprawde rowno lub niewiele powyzej kodeksowych predkosci itd. W sumie
    wydaje sie, moze powstac pozytywny odbior "naszej" jazdy.

    Pytanie: jaki jest dla was optymalny dzienny przelot, zeby czuc ze sie
    jedzie, a zarazem czuc ze sie odpoczywa?

  • 2. Data: 2010-08-05 18:53:17
    Temat: Re: Donos z wakacji
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Jacek Czerwinski pisze:
    ...>8
    > Pytanie: jaki jest dla was optymalny dzienny przelot, zeby czuc ze sie
    > jedzie, a zarazem czuc ze sie odpoczywa?

    U mnie 150-200 i to niezaleznie czy jechalem MZ czy teraz B12 :)
    Ale 800 i wiecej sie zdarza ale to juz "praca" a nie "fun".

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 3. Data: 2010-08-05 20:19:37
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Thu, 05 Aug 2010 20:09:22 +0200, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    >Pytanie: jaki jest dla was optymalny dzienny przelot, zeby czuc ze sie
    >jedzie, a zarazem czuc ze sie odpoczywa?

    Dla mnie jakieś 350-400.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 4. Data: 2010-08-06 05:55:04
    Od: "pearljb" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie: jaki jest dla was optymalny dzienny przelot, zeby czuc ze sie jedzie,
    > a zarazem czuc ze sie odpoczywa?

    bak z hakiem, czyli jakies 300, mniej mi sie juz nie chce

  • 5. Data: 2010-08-06 06:40:09
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    W dniu 2010-08-05 20:09, Jacek Czerwinski pisze:

    > Pytanie: jaki jest dla was optymalny dzienny przelot, zeby czuc ze sie
    > jedzie, a zarazem czuc ze sie odpoczywa?

    W przypadku wyjazdow jednodniowych to jakies 800 km sie zrobi
    (zakladajac przelot czesciowo po autostradach, jakies wyjazdy po
    Juropie), po drogach krajowych, to mysle, ze ze 100-200 km mniej.

    Na 2 - 3 dniowe przeloty to tak odpowiednio 500-600, albo 300-400 km na
    dzien po krajowkach.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 6. Data: 2010-08-06 06:44:43
    Od: n...@s...com

    On Fri, 06 Aug 2010 08:40:09 +0200, KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>
    wrote:

    >W przypadku wyjazdow jednodniowych to jakies 800 km sie zrobi
    >(zakladajac przelot czesciowo po autostradach, jakies wyjazdy po
    >Juropie), po drogach krajowych, to mysle, ze ze 100-200 km mniej.

    A ja wole 200-400, po zwyklych drogach, bo autostrad nie wole.
    A pozniej inne przyjemnosci (kuchnia, napitki, zwiedzanie), luzik :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 7. Data: 2010-08-06 07:36:18
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    W dniu 2010-08-06 08:44, n...@s...com pisze:

    > A ja wole 200-400, po zwyklych drogach, bo autostrad nie wole.
    > A pozniej inne przyjemnosci (kuchnia, napitki, zwiedzanie), luzik :)

    No niby autostrady nudne som, ale z drugiej strony, jesli masz potrzebe
    przemieszczenia sie z punktu A do punktu B, to zdecydowanie przejazd
    autostrada skraca czas wycieczki i pozwala zaoszczedzic czas na
    wspomniane "inne przyjemnosci". I tylko w takim aspekcie traktuje
    uzywanie autostrad.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 8. Data: 2010-08-06 08:30:00
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-05 20:09:22 +0200, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> said:

    > Pytanie: jaki jest dla was optymalny dzienny przelot, zeby czuc ze sie
    > jedzie, a zarazem czuc ze sie odpoczywa?

    Jakieś 200-350 jeśli ma być w kategoriach odpoczynku, oczywiście przy
    dobrej pogodzie (czyli sucho, ani za zimno, ani za ciepło). Bo w zlewie
    przy 10 Ceee, po 100 km odechciewa mi się całego tego motocyklowania.
    Ale znam takich, co lubią se szczelić 800-1200 i tak parę dni ciurkiem.
    Ja po trasce 900 ciurkiem (fakt że z połowa w gównianej pogodzie) nie
    miałem ochoty patrzeć na motur przez 3 dni.

    de Fresz

  • 9. Data: 2010-08-06 08:55:55
    Od: n...@s...com

    On Fri, 06 Aug 2010 09:36:18 +0200, KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>
    wrote:

> [...]
    >autostrada skraca czas wycieczki i pozwala zaoszczedzic czas na
    >wspomniane "inne przyjemnosci". I tylko w takim aspekcie traktuje

    Na wakacjach ? Ma sens jak zaczynasz wakacjowanie np 1000km od domu.
    Mi sie jakos tak przestawilo ze zaczynam wakacje wychodzac z domu,
    wiec moge po 50km sie zatrzymac zeby se polezec, a u celu spedzic 2
    dni zamiast 10 bo reszte zjadla podroz. Ale przeciez podroz to tez
    urlop, wiec pelny luz i zero stresu :)
    Tylko ja nigdy nie cierpialem wycieczek typu '7 dni, 15 krajow'.
    Jedynie durnowato urlop mi sie zaczynal (psychicznie) jak juz
    dojechalem tam gdzie chcialem, wiec mialem jakies cisnienie na szybsza
    jazde czy autostrade.

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2010-08-06 10:26:09
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Pytanie: jaki jest dla was optymalny dzienny przelot, zeby czuc ze sie
    > jedzie, a zarazem czuc ze sie odpoczywa?
    Zbyt wiele zmiennych, zalezy czym, gdzie, z kim..
    Moze byc od 10km (Enduro w bagnach z dobrymi kumplami)
    do 1500km (Smutnym czoperem* po autostradzie samemu) :D

    *Buza dla niewtajemniczonych.
    --
    pozdr
    Rogal