  • 11. Data: 2013-01-29 19:31:27
    Temat: Re: Dongle z Androidem na HDMI
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Jan 2013 16:44:45 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Sprawdziliscie co z nim nie tak?

    Z tym nic. Gorzej z twoim czytaniem ze zrozumieniem.

    "Przelotka (dzialająca!) HDMI-Scart będzie kosztować nieco więcej, niż
    obecnie Twój telewizor"

    "Za 20 funtów się nie da"

    Których słów nie zrozumiałeś?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2013-02-02 03:02:06
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    astro wrote:
    > Pod telewizorem mam Goclever Android BOX 500. Posiada gniazdo mini-jack do
    > ktorego mozna podlaczyc kabel np na 3xRCA.

    Swoja droga wlasnie zauwazylem, ze zastosowano w nim niestandardowe
    gniazdo mini-jack z o wiele dluzszym groundem niz standard nakazuje.
    http://betelgeza.ziomber.eu/photo/13/GoClever_ANDROI
    D_500_mini-jack_3xRCA.jpg
    http://i45.tinypic.com/155kvv5.jpg

    Bezposrednie podpiecie sluchawek lub wzmacniacza przy uzyciu zwyklego
    kabla konczy sie dzialaniem tylko jednego kanalu lub straszliwym
    brumieniem. Koniecznie trzeba stosowac kabel dolaczony do zestawu.

    > Blizniaczy do niego jest Overmax Home BOX.
    > www.overmax.pl/pl/katalog-produktow,p8/android-tv-pl
    ayer,c21/ov-homebox,c316/

    Podobno jego dotyczy ta sama przypadlosc.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info