  • Data: 2002-02-08 15:00:14
    Temat: Domena kielce.pl i WHOIS
    Od: Grzegorz Bystrzynski <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sorki jesli troche OT, ale nie za bardzo wiedzialem gdzie sie spytac.
    Jest sobie poddomena zarejestrowana w domenie kielce.pl (np
    foo.kielce.pl). Niestety dane, ktore przekazuje whois z www.dns.pl sa
    bledne. Nie mam pojecia, kto rejestrowal ta poddomene (to bylo jakis
    czas temu), tak czy inaczej podal bledne dane. Teraz pojawia sie
    problem: gdzie zglosic sie o zmiane tego wpisu? Od razu mowie, ze NASK
    nie obsluguje kielce.pl (http://www.dns.pl/dns-regiony.html). Nslookup
    twierdzi, ze domena kielce.pl zajmuje sie Politechnika Swietokrzyska:
    AUTHORITY RECORDS:
    -> kielce.pl
    nameserver = sabat.tu.kielce.pl
    ttl = 72919 (20h15m19s)
    -> kielce.pl
    nameserver = eden.tu.kielce.pl
    ttl = 72919 (20h15m19s)
    -> kielce.pl
    nameserver = bilbo.nask.org.pl
    ttl = 72919 (20h15m19s)
    Zeby bylo smieszniej, NASK pojawia sie w listingu (ale to kij, bo
    pewnie jako support). whois.dns.pl nie podaje danych personalnych.
    Wiec do kogo mam sie zglosic? W akcie desperacji mailnalem na
    r...@s...tu.kielce.pl (chwilowo bez odpowiedzi).
    Jesli ktos ma jakies informacje na ten temat, bede bardzo wdzieczny.

    Z powazaniem

    Grzegorz Bystrzynski