  • 51. Data: 2022-02-13 20:45:03
    Temat: Re: Doładowaie telefonu
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 13.02.2022 o 16:15, Kamil pisze:
    > Użytkownik "ii"  napisał:
    >
    > No i k... czemu w spożywczaku nie wiesz kto jest "operatorem twojej
    > marchewki" a tutaj wielce miałbyś kiwać się nad tym kto tam akurat
    > usługę realizuje.
    ==

    > Dlatego, że zakładka banku nazywa się "Wybierz swojego operatora".
    > Jesteś w stanie zrozumieć tak prosty fakt?

    Ale Ty zrozum, że nazwa operatora nie determinuje usługi tylko usługa
    determinuje operatora. Może być tak, że usługa jest sobie raz u jednego
    operatora a raz u drugiego. Takie np wRodzinie

  • 52. Data: 2022-02-15 12:58:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-13 o 20:45, ii pisze:
> [...]
    ==

    > Ale Ty zrozum, że nazwa operatora nie determinuje usługi tylko usługa
    > determinuje operatora. Może być tak, że usługa jest sobie raz u jednego
    > operatora a raz u drugiego. Takie np wRodzinie

    Podaje się numer telefonu to wiadomo do jakiego operatora doładowanie
    dotrze.

    --
    animka

  • 53. Data: 2022-03-01 13:29:09
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "ii" napisał:

    Ale Ty zrozum, że nazwa operatora nie determinuje usługi tylko usługa
    determinuje operatora. Może być tak, że usługa jest sobie raz u jednego
    operatora a raz u drugiego. Takie np wRodzinie

    ===============

    A Ty zrozum, że mnie nie obchodzi kto jest operatorem mojej sieci. Płacę i
    rozliczam się z siecią. Mniejsza o to. Chodzi wyłącznie o nazwę zakładki w
    banku. W moim banku zakładka nazywa się "Wybierz operatora", a na rozwijanej
    liście nie ma ani jednego operatora. Czy tak trudno zrozumieć prostą sprawę?
    Ludzie, ogarnijcie się. Co ciekawe po kilkunastokrotnej korespondencji
    otrzymałem od banku odpowiedź, że nie mogą spełnić moich oczekiwań. To
    zdumiewające. Zakładka mówi o operatorach, których nie ma na liście. Są za
    to nazwy sieci, ale mojej nie ma. To zakrawa na totalny kretynizm.

    Pzdr

  • 54. Data: 2022-03-01 14:12:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2022 13:29:09 +0100, Kamil wrote:
> [...]
    > zdumiewające. Zakładka mówi o operatorach, których nie ma na liście. Są za
    > to nazwy sieci, ale mojej nie ma. To zakrawa na totalny kretynizm.

    Zachowujesz troche jak dziecko w piaskownicy.

    Lista jest pusta, czy sa w niej sieci/marki, a nie operatorzy?

    Bank widac nie ma ochoty zajmowac sie twoja siecia.
    Czy to od razu kretynizm?

    A jesli dobrze widze ...
    -probowales doladowac jako Plus?
    -po co ci jakas zakladka, mozna przelewem.

    J.

  • 55. Data: 2022-03-02 10:49:31
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 1.03.2022 o 13:29, Kamil napisał:

    > Czy tak trudno zrozumieć prostą sprawę?
    > Ludzie, ogarnijcie się. Co ciekawe po kilkunastokrotnej korespondencji
    > otrzymałem od banku odpowiedź, że nie mogą spełnić moich oczekiwań. To
    > zdumiewające.

    No, zdumiewające, powiedzmy, że suweren nie ogarnia prostej sprawy,
    iż doładowanie telefonu w banku to jedynie jedna z wielu usług
    bankowych, a różne banki mają różne usługi - jedne takie, drugie
    srakie. I nie ma musu, by w każdym banku były jednakowe usługi,
    czyli takie i srakie. I nawet gdy sraka usługa jest ta sama, to
    nie musi być taka sama, bo na ten przykład Bank of America Poland
    ma w dupie sieć uOjcaDyrektora i w tym banku w zakładce "Wybierz
    operatora" nie ma uOjcaDyrektora. Nie podoba się, to zmień bank,
    albo ojca dyrektora i nie zawracaj głowy. Jak kapitalizm, to
    kapitalizm, żyda z ubekiem w lesie złapali i stąd twój problem.
    Pod budą.