  • 41. Data: 2022-01-27 16:44:40
    Temat: Re: Doładowaie telefonu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Jan 2022 10:12:08 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Pisałem już, że masz coś z matrycą słuchu. To jak ze ślepym dyskutować o
    > kolorach :)

    byc moze ... ale sprawdzales sie ostatnio gdzies na parkingu pod
    marketem?
    Poczekaj az ktos przejedzie, zgadnij na sluch, a potem sprawdz
    inna metodą :-)

    J.

  • 42. Data: 2022-01-27 16:59:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.01.2022 o 16:44, J.F pisze:

    > byc moze ... ale sprawdzales sie ostatnio gdzies na parkingu pod
    > marketem?
    > Poczekaj az ktos przejedzie, zgadnij na sluch, a potem sprawdz
    > inna metodą :-)

    Zero problemów. Napiszę Ci tak. Mam psa i parkuję pod oknem...przy
    głównej ulicy.
    W dzień na moim miejscu parkują 2 miliardy innych samochodów. Jeśli JA
    podjeżdżam i staję nawet +/- 10m od mojego miejsca, to natychmiast mój
    pies jest w oknie i kiwa mi przez szybkę :] Nigdy tego nie robi dla
    innych samochodów :) Tak to działa. W sumie uznaję to za normę i u ludzi
    podobnie ale wiem, że są ludzie, którzy nie rozróżniają pisku widelca po
    talerzu od koncertu d-moll Wieniawskiego :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 43. Data: 2022-01-27 18:07:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 27.01.2022 o 10:33, J.F pisze:

    > Jak wiesz, ze to hybryda.
    > I nie pomylisz sie przy dystrybutorze.
    >
    > No i ewentualnie jak wiesz, ze wszystkie hybrydy to na benzyne ... a
    > skad zwykly obywatel ma to wiedziec.

    No warto wiedzieć co się kupuje lub czym się jeździ, i jeżeli nie
    przeczytać instrukcji, to chociaż zapytać właściciela.

    I ja Ciebie bardzo dobrze rozumiem, z tym obrotomierzem, to nie była
    żadna złośliwość.
    Sam mam w domu samochody na PB i ON, i jak przychodzi do tankowania, to
    przy dystrybutorze czasem muszę się zastanowić, którym podjechałem. Te
    domowe rozeznaję po kolorach.:D
    Więcej zgryzu mam właśnie z samochodami służbowymi, jeden diesel, drugi
    benzyna, trzeci ma wlew z prawej strony, czwarty z lewej. I dlatego
    posiłkuję się często obrotomierzem oraz "podpowiedzią" strony z wlewem
    paliwa na wskaźnikach.

  • 44. Data: 2022-02-13 16:08:33
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "ii" napisał:

    Chyba bank powinien zmienić a nie sieć. W istocie jest tak, że w
    doładowaniach, nie wiadomo czego szukać. Ale moim zdaniem przy
    doładowaniu ma być nazwa usługi a nie operator. Plus to nazwa operatora,
    wRodzinie usługa.
    ======

    Zarówno Plus jak i w Rodzinie to nazwy sieci, których operatorem jest
    Polkomtel.

    Pzdr

  • 45. Data: 2022-02-13 16:13:04
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał:

    Debile nie potrafią zrozumieć, że każdy z tych czterech operatorów ma
    SKRÓT nazwy, żeby było łatwiej zapamiętać. Play, Plus, Orange, T-Mobile?

    =

    Jesteś debilem do kwadratu. Podałeś nazwy sieci, a nie operatorów. Zresztą
    sieci jest o wiele więcej.

    Orange, Play, Plus, T-Mobile, nju. mobile, Virgin Mobile

    Red Bull Mobile, Premium Mobile, Plush, Heyah, wRodzinie.

    A operatorem Plusa jest Polkomtel.

    Bzpzdr

  • 46. Data: 2022-02-13 16:15:54
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "ii" napisał:

    No i k... czemu w spożywczaku nie wiesz kto jest "operatorem twojej
    marchewki" a tutaj wielce miałbyś kiwać się nad tym kto tam akurat
    usługę realizuje.
    ==

    Dlatego, że zakładka banku nazywa się "Wybierz swojego operatora". Jesteś w
    stanie zrozumieć tak prosty fakt?

    Pzdr

  • 47. Data: 2022-02-13 16:20:16
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik napisał:

    > To w czym problem, skoro masz operatora w sms-ie nawet?

    W tym, że nie ma go na liście zakładki banku, Jeśli pracownicy banku
    prezentują podobny Tobie i innym wymądrzającym się tutaj to ja przestaję sie
    dziwić, że jest jak jest.

    Pzdr

  • 48. Data: 2022-02-13 18:42:47
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik napisał:

    > Jeżeli abonent wRodzinie ma jakieś problemy, to idzie do swojego
    > operatora --
    > czyli wRodzinie. Nie idzie do Plusa.

    Abonent sieci wRodzinie nie ma problemów z funkcjonowaniem usługi. Chodzi o
    zakładkę "Wybierz swojego operatora" w banku. Chcę doładować telefon,
    wchodzę na stronę banku/doładowania telefonu i w zakładce nie ma ani mojego
    operatora, ani sieci. Jesteś w stanie zrozumieć tak prostą sprawę? A może
    pracujesz w banku, który nie potrafi jasno sformułować zasad usługi? Nie
    ośmieszaj się już więcej.

    Pzdr

  • 49. Data: 2022-02-13 18:52:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.02.2022 o 16:20, Kamil pisze:

    > W tym, że nie ma go na liście zakładki banku, Jeśli pracownicy banku
    > prezentują podobny Tobie i innym wymądrzającym się tutaj to ja przestaję
    > sie dziwić, że jest jak jest.

    Drogi debilu, czytaj:
    https://www.mgsm.pl/pl/aktualnosci/17015/

    W zakładce banku masz "Plus" i tam wpłacasz, debilu :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 50. Data: 2022-02-13 20:43:35
    Od: ii <i...@o...invalid>

    ======

    > Zarówno Plus jak i w Rodzinie to nazwy sieci, których operatorem jest
    > Polkomtel.

    No tak. Tak czy siak, ktoś naprawdę może nie wiedzieć przy doładowaniu
    kto jest operatorem. I też nic z tego, że jest operatorem nie wynika bo
    doładowanie jest według jakiejś usługi.