  • Data: 2012-03-29 16:19:38
    Temat: Docieranie chińczyka
    Od: "tomekx" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    jutro powinien przyjść do mnie chińczyk toros m50 (4T).
    Kupiłem olej do silników motorowych 4T Castrol 10W40, ale chyba nie nadaje
    się na proces dotarcia tego silnika?

    Z tego co wyczytałem to najlepiej zastosować olej mineralny i tutaj mam
    pytanie: jaki olej najlepiej zastosować?

    Wyczytałęm, że 15W40, ale takie są tylko dedykowane do samochodów
    (przynajmniej na etykiecie) i nie mogę nigdzie znaleźć 15W40 dedykowanego do
    silników motocyklowych.

    Czy zastosować zwykły olej 15W40 do silników samochodowych?