    From: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Dobry i niezadowny dysk (min. 500GB)
    Date: Thu, 03 Feb 2011 16:52:25 +0100

    Jako że moja prawie 6letnia barracuda coraz częściej zaczyna walić po oczach
    niebieskim ekranem
    przyszedł czas na zakup nowego dysku. Poszukuję dysku o pojemności minimum 500GB,
    oczywiście
    niezawodnego, i jak najbardziej wydajnego. Dysk ten będzie dyskiem
    podstawowym/systemowym, więc
    raczej nie biorę pod uwagę ,,zielonych" dysków WD i tym podobnych. Na dysku
    przechowywane będą ważne
    dla mnie pliki, więc raczej wolałbym mieć do niego zaufanie. Chciałbym również aby
    dysk był w miarę
    wydajny, a przynajmniej szybszy od tego który posiadam aktualnie (Barracuda 200GB
    SATA 7200). Kwota
    jaką chciałbym przeznaczyć na dysk to ok. 300zł. Czy dyski WD Caviar Black są warte
    uwagi?

    PS. Dodam że ważniejsza od pojemności i wydajności jest dla mnie niezawodność