  • 21. Data: 2004-08-17 15:54:47
    Temat: Re: Do kogo drugie łącze?
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:
    > Prawda? Strasznie zdziwiony wtedy byłem jak "sh ip bgp re" nic nie pokazało :>
    Aha. Już zostałem pouczony że SM-Media to nie to samo co Supermedia.
    Przepraszam. Mój błąd.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 22. Data: 2004-08-17 19:03:54
    Od: "PawelM" <p...@p...pl.invalid>

    Super Media Sp. z. o.o.

    P.S. pozatym maja dobry internet na swoich sieciach osiedlowych

    PawelM

  • 23. Data: 2004-08-18 06:18:21
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <cft99m$etk$1@flis.man.torun.pl> Bartłomiej Wąs napisał(a):
    [..]
    > Witam,
    >
    > To Ty chyba żartujesz, mam od nich lacze od 4 miesiecy i w tym czasie
    > zdarzyla sie jedna awaria naprawiona w niecale 15 min.

    Awaria światłowodu w sobotę = do poniedziałku brak łączności po GTSie
    (pętelki wewnątrz sieci), przypadek jednostkowy jednakże zdażył się.
    Ręczna interwencja (zamknięcie sesji BGP z GTSem) była konieczna.

    Z łącz jakie mam w chwili obecnej (TKTelekom, Profuturo, GTS) każde miało
    swoją "większą" awarię. Jednakże (subiektywnie) Profuturo i GTS mają ich
    mało.

  • 24. Data: 2004-08-18 08:35:59
    Od: Jan Magnuszewski <N...@h...net>

    Bartłomiej Wąs wrote:
    > Witam,
    >
    > To Ty chyba żartujesz, mam od nich lacze od 4 miesiecy i w tym czasie
    > zdarzyla sie jedna awaria naprawiona w niecale 15 min.

    Proponuję LOTTO, jesteś wyjątkowym farciarzem:>

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 25. Data: 2004-08-18 11:28:47
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid> wrote:
> [...]
    > (pętelki wewnątrz sieci), przypadek jednostkowy jednakże zdażył się.
    > Ręczna interwencja (zamknięcie sesji BGP z GTSem) była konieczna.
    Chcesz powiedzieć że rozgłaszany Tobie prefixy, których nie
    potrafili wyroutować? O ja....

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 26. Data: 2004-08-18 12:42:27
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

> [...]
    > (pętelki wewnątrz sieci), przypadek jednostkowy jednakże zdażył się.
    > Ręczna interwencja (zamknięcie sesji BGP z GTSem) była konieczna.
    Chcesz powiedzieć, że rozgłaszali Tobie prefixy, których nie
    potrafili wyroutować? O ja....

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 27. Data: 2004-08-18 20:05:40
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > Chcesz powiedzieć, że rozgłaszali Tobie prefixy, których nie
    > potrafili wyroutować? O ja....

    Dokładnie rozgłaszali mój prefix który pętlił im się na jednym routerze,
    a że preferuję GTS .... klienci mnie przeklinali

  • 28. Data: 2004-08-23 19:50:51
    Od: "Zbino" <zew"smieciwon@smieciwon"poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cfrifu$n05$1@news2.ipartners.pl...

    > Jakis przyklad??

    Chociażby Energis, który pracuje niemal wyłacznie na łaczach TKTelekom. Albo
    Telia, która od TkTelekom wynajmuje chyba całą lambdę 10Gb/s z Niemiec do
    Polski. Od Teli natomiast kupują Internet zagraniczny prawie wszystkie firmy
    z TPsa włącznie.

  • 29. Data: 2004-08-23 19:56:39
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org>

    Zbino wrote:

> [...]
    > Polski. Od Teli natomiast kupują Internet zagraniczny prawie wszystkie firmy

    Mylisz łącza - w podtekście obsługiwane przez TKT - z włóknami
    światłowodu. Na pewno w przypadku Energisu, co do Telii nie jestem
    pewien, chodzi o to drugie. Trudno jest popsuć światłowód, chociaż nauka
    radziecka zna takie przypadki
    :-P

    M.

  • 30. Data: 2004-08-24 07:52:39
    Od: Denken <d...@i...pl>

    Zbino wrote:
> [...]
    > Polski. Od Teli natomiast kupują Internet zagraniczny prawie wszystkie firmy

    Po pierwsze - Robisz znaczacy blad wrzucajac do jednego wora dierzawe
    wlokien z lacznoscia TCP/IP - to dwie mocno rozne rzeczy.

    Po drugie - Ot chocby taki ATMAN i GTS AFAIK nie maja lacz od Telii =
    mijasz sie z prawda....

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysztof Ceglinski