    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Do innych posiadaczy Neo Plus
    Date: Thu, 10 Oct 2002 07:20:33 +0000 (UTC)

    Witajcie,

    Mialem wyslac tego posta wczesniej ...ale kilkugodzinna awaria Neostrady
    mi przeszkodzila.

    Cos niedobrego dzieje sie ostatnio z moja Neostrada Plus. Czy u Was jest
    to samo ?

    W lipcu, gdy tylko Neostrada Plus ruszyla, dzialalo to bardzo roznie. No
    ale nic dziwnego, w koncu byla ona nowym produktem itd. Pozniej sie
    uspokoilo i przez kilka miesiecy dzialalo - przynajmniej u mnie -
    naprawde bardzo przyzwoicie. Od okolo trzech tygodni prawie nigdy nie
    udaje sie nawiazac polaczenia za pierwszym razem. Tzn. dochodzi do
    autentykacji i teoretycznie polaczenie jest, adres zostaje
    przydzielony....ale przy probie nawiazania jakiegokolwiek polaczenia
    TCP/IP ze swiatem (nieistotne czy bezposrednio czy przez DNS), np.
    wpisania adresu do przegladarki - polaczenie ...znika. Tak jest w 70%
    przypadkow. Co ciekawe, brama odpowiada zazwyczaj przez chwile na pingi
    ....az po kilku sekundach polaczenie zniknie samo badz w wyniku proby
    uzyskania polaczenia z adresem zewnetrznym. Reszta przypadkow obejmuje
    sytuacje gdy polaczenie (reprezentowane przez ikone polaczenia w W2K i fakt
    przypisania adresu IP) caly czas jest ....ale faktycznej lacznosci ze swiatem - brak
    !.
    Tzn. na pingi zazwyczaj odpowiada sama brama (ale tez nie zawsze). Zazwyczaj
    dzialajace polaczenie nawiazuje za 3-4 razem. Ostatnio srednio 2 razy na dzien
    polacznie
    zamiera i trzeba restartowac cala tepsowska aparature jak i komputer (ktory przy
    kazdej
    probie ponownego polaczenia stwierdza blad dial-up nr 691 - autentykacja). Te same
    problemy mam pod W2K (RASPPPOE) jak i MacOs'em (MacPoET), problem nie lezy
    raczej po mojej stronie. Czy u Was tez sie tak pogorszylo ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek