  • Data: 2009-06-12 06:13:49
    Temat: Do czego Live View w lustrzance?
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupilem Sony alpha 300 a nie jakis model poprzedni miedzy innymi ze wzgledu
    na Live View i odchylany ekran.
    Zrobilem juz na nim ponad 10000 zdjec i nigdy nie udalo mi sie skorzystac z
    LV.
    Odchylany ekram mial sie przydac niby do robienia makro bez kladzenia sie na
    glebie
    ale makro ja robie najczesciej w plenerze przy dobrym slonecznym
    oswietleniu. Przy tych warunkach na ekraniku nie daje sie rozpoznac nawet
    konturow nie mowiac nawet o tym zeby zobaczyc co jest ostre. Robie rowniez
    duzo zdjec przy pomocy manualnych obiektywow. Czytalem przed kupieniem ze na
    tym LV mozna wygodnie nastawiac ostrosc manualnie. Bzdura, na LV obraz jest
    tak zlej jakosci w porownani z tym co na matowce ze o zadnym nastawianiu
    ostrosci nie moze byc mowy.
    Ciekaw jestem czy ktos z Was korzysta w lustrzance z LV i jakich
    okolicznosciach?

    --
    Tomasz