  • 281. Data: 2018-01-10 13:07:30
    Temat: Re: nie. Ustawodawca.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 11:30, p...@g...com pisze:
    > nie chcialbym psuc zabawy bo widze ze sie rozkrecacie ale trzymajmy sie faktow:
    >
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/polski-kier
    owca/news-pas-wlaczania-kto-tu-ma-pierwszenstwo,nId,
    2476103

    Szkoda w ogóle czytać te bzdury, bo autor tej beletrystyki nawet nie
    raczył się podpisać.

    Początkowo jako przykład daje pas rozbiegowy, a na poparcie swoich tez
    już pas ten jest oznakowany znakiem droga z pierwszeństwem.

    Oczywiście jeżeli będzie stał znak "droga z pierwszeństwem" przy pasie
    rozbiegowym to dalszą część tego pasa należy już traktować jak jeden z
    pasów drogi z pierwszeństwem i wtedy obowiązują zasady, że zielony musi
    ustąpić niebieskiemu, ale ma pierwszeństwo przed czerwonym.

    Tyle, że nie o takiej sytuacji prowadzimy polemikę lecz o sytuacji,
    kiedy znaku "droga z pierwszeństwem" nie ma.

    Jeżeli stoi ten znak to można też przyjąć obszar skrzyżowania za taki
    jak został zaznaczony, ale jeżeli tego znaku nie ma to dlaczego ten
    obszarem ma być taki, a nie metr czy 10 metrów dalej?

    I tu właśnie o to się rozchodzi.

    Autor tego opracowania sam nie wie jakie powinny być stosowane zasady,
    ale oczywiście jak przystało na typowego pismaka cierpiącego na parcie
    na szkło musiał tak pokombinować, aby pokazać, że wszyscy specjaliści
    się mylą, a tylko on ma rację.

    Reasumując:

    W artykule opisane są dwa różne skrzyżowania, które są całkiem odmienne,
    a zmianę robi ten jeden, dodatkowy znak D-1

  • 282. Data: 2018-01-10 14:07:30
    Od: p...@g...com

    to jest rebus na poziomie nauki na karte rowerowa :-) zielony ustepuje niebieskiemu a
    pierwszenstwo z czerwonym na zasadach ogolnych

    ps tak wyglada sytuacja na kazdej autostradzie 3-pasmowej niemozliwe zebyscie tego
    nie ogarniali to jest jakis dramat :-)

  • 283. Data: 2018-01-10 14:49:16
    Temat: Re: nie.
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > zielony ustepuje niebieskiemu a pierwszenstwo z czerwonym na zasadach
    > ogolnych.

    Co to znaczy " na zasadach ogolnych " ?

  • 284. Data: 2018-01-10 14:55:14
    Od: p...@g...com

    --Co to znaczy " na zasadach ogolnych " ?

    https://www.prawo-jazdy-360.pl/podrecznik-kursanta/1
    239/zmiana-pasa-ruchu-zmiana-kierunku-jazdy

  • 285. Data: 2018-01-10 18:26:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-01-2018 o 13:07, Uzytkownik pisze:

    > Autor tego opracowania sam nie wie jakie powinny być stosowane zasady,

    A Ty wiesz?
    To zapodaj, wraz z przepisami które o tym stanowią.

    Tylko nie kompromituj się skrzyżowaniem o długości 5 km.......
    A taka sytuacja miałaby miejsce, w sytuacji gdy rozbiegówka przechodzi w
    kolejny, dodatkowy pas drogi głównej.
    Codziennie przejeżdżam takim przypadkiem....

    Jak nie potrafisz - to skończ już pierdzielić trzy po trzy na ten temat.

  • 286. Data: 2018-01-10 19:14:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    > to jest rebus na poziomie nauki na karte rowerowa :-) zielony ustepuje
    > niebieskiemu a pierwszenstwo z czerwonym na zasadach ogolnych

    Dokładnie tak!

    > ps tak wyglada sytuacja na kazdej autostradzie 3-pasmowej niemozliwe
    > zebyscie tego nie ogarniali to jest jakis dramat :-)

    Ludzie mało jeżdżą, i jak się pojawiają wątpliwości i są dwie możliwe
    interpretacje to nie umieją dobrać tej rozsądnej, bezpieczniejszej, tej
    która prowadzi do mniejszej szansy na kolizję i dodatkowo wymaga mniejszej
    ilości dodatkowych zmiennych do analizy czy też dokładniejszego studiowania
    całego skrzyżowania, być może zasłoniętego w części duzym pojazdem jak
    autobus.

  • 287. Data: 2018-01-10 19:16:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 18:26, Cavallino pisze:

    > A Ty wiesz?
    > To zapodaj, wraz z przepisami które o tym stanowią.

    Dla Ciebie szkoda czasu.
    Chyba, że jesteś tak mądry, że nam tu powiesz i wskażesz konkretne
    zapisy prawne, które określają, gdzie się kończy droga ze znakiem ustąp
    pierwszeństwa, a zaczyna się i kończy skrzyżowanie oraz od którego
    momentu rozbiegówka staje się jednym z pasów drogi z pierwszeństwem oraz
    co w ogóle miał autor na myśli, stawiając tak idiotycznie znaki drogowe?
    Ja tego nie wiem tak samo jak nie wie Prawo o Ruchu Drogowym oraz
    specjaliści, bo prawodawca dał dupy i nie przewidział takich sytuacji, a
    kazał stawiać bezmyślnie znaki i teraz "każdy ch.... na swój strój".
    Pomiędzy nimi jeszcze pojawiają się miszcze, którzy uważają się za
    nieomylnych i wszechwiedzących, którzy każdego innego uważają za idiotę
    pierdolącego trzy po trzy, a swoje przekonania za absolut.

    > Tylko nie kompromituj się skrzyżowaniem o długości 5 km.......
    > A taka sytuacja miałaby miejsce, w sytuacji gdy rozbiegówka przechodzi
    > w kolejny, dodatkowy pas drogi głównej.
    > Codziennie przejeżdżam takim przypadkiem....

    Oczywiście tylko Ty jeździsz takimi drogami.
    My wieśniaki to zapierdalamy na osiołkach  po polnej drodze i nigdy w
    życiu nie widzieliśmy takich dróg.

    > Jak nie potrafisz - to skończ już pierdzielić trzy po trzy na ten temat.

    Nie jesteś w stanie tego zrozumieć o czym dyskutujemy i o czym ja piszę?
    To skończ pierolić trzy po trzy miszczu.

  • 288. Data: 2018-01-10 19:55:23
    Temat: Re: nie. A-7.
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > zielony ustepuje niebieskiemu a pierwszenstwo z czerwonym na zasadach
    > ogolnych

    Czy to znaczy, że zielonego nie dotyczy znak A-7 ustąp pierwszeństwa,
    gdy krzyżuje się z czerwonym ?

  • 289. Data: 2018-01-10 20:05:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-01-2018 o 19:16, Uzytkownik pisze:

    > Dla Ciebie szkoda czasu.

    To nie ja pierdzielę że skrzyżowanie ma 5 km.

    > Chyba, że jesteś tak mądry, że nam tu powiesz

    Nie odwracaj kota ogonem.
    To Ty miałeś zeznać na jakiej podstawie mogą istnieć niekończące się
    skrzyżowania.

    Ja nie twierdzę że mogą, więc nie znam takiej podstawy.

    > Oczywiście tylko Ty jeździsz takimi drogami.

    Oczywiście że nie.
    Codziennie przejeżdżają nią tysiące poznaniaków.
    I żaden nie próbuje się wpychać na dodatkowy pas, tłumacząc że przecież
    są na skrzyżowaniu, więc ten co nim wjechał na drogę główną ma obowiązek
    im ustąpić.

    > Nie jesteś w stanie tego zrozumieć o czym dyskutujemy i o czym ja piszę?

    Zrozumiałem tak po trzecim poście i to napisałem.
    A Ty zamiast zrobić to samo, albo przyznać że Cię to przerasta, nadal
    pierdzielisz głupoty o niekończących się skrzyżowaniach.
    Zamilcz, lepiej, dla własnego dobra.

  • 290. Data: 2018-01-10 20:22:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 20:05, Cavallino pisze:

> [...]
    > A Ty zamiast zrobić to samo, albo przyznać że Cię to przerasta, nadal
    > pierdzielisz głupoty o niekończących się skrzyżowaniach.

    Dorośnij chłopczyku! Nie masz nic do powiedzenia to się nie wpierdalaj w
    dyskusję, którą prowadzą ludzie dorośli i przestań kłamać.