  • 1. Data: 2012-09-20 17:40:33
    Temat: Co..
    Od: Trybun <i...@y...com>

    sądzicie o tym aparacie?

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/alcatel/ot993d/Alcatel
    -OT-993D.html

    Czy 4" wystarczą do w miarę wygodnego przeglądania netu?

  • 2. Data: 2012-09-21 05:40:48
    Temat: Re: Co..
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Trybun pisze tak:

    > Czy 4" wystarczą do w miarę wygodnego przeglądania netu?

    10" 1024x600 też nie ;)

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-09-21 09:02:14
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2012-09-21 05:40, PiteR pisze:

    > 10" 1024x600 też nie ;)

    Nie pytam o komfortowe przeglądanie stron, ale o takie w miarę
    znośne;-). Mam tablet 7" 480x800 i nie narzekam, ale już w telefonie
    3" przeglądanie netu to istna tortura.

  • 4. Data: 2012-09-21 09:30:28
    Od: "MM" <m...@n...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał
    > Nie pytam o komfortowe przeglądanie stron, ale o takie w miarę znośne

    OIDP to są parametry takie jak w Galaxy S, więc można uznać, że nie będzie
    to tortura ;)

  • 5. Data: 2012-09-21 10:03:02
    Temat: Do...
    Od: "Q" <n...@s...org>

    dupy.

  • 6. Data: 2012-09-21 11:41:19
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 21 Sep 2012 09:02:14 +0200, Trybun wrote:

    > Nie pytam o komfortowe przeglądanie stron, ale o takie w miarę
    > znośne;-). Mam tablet 7" 480x800 i nie narzekam, ale już w telefonie
    > 3" przeglądanie netu to istna tortura.

    A ten 3" to ma 640x480, czy 320x240? :-)
    IMO o ile nie masz jakiegos ciezkiego defektu wzroku, to istotniejsza
    jest rozdzielczosc niz fizyczny rozmiar ekranu.
    Ja z Sensation (4.3", 540x960) przezylem kwartal bez komputera, wiec IMO
    spokojnie się da.

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 7. Data: 2012-09-21 14:18:38
    Temat: Re: Do...
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2012-09-21 10:03, Q pisze:
    > dupy.

    Bo? Nie firma? Za tani?

  • 8. Data: 2012-09-21 14:19:00
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2012-09-21 09:30, MM pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał
    >
    > OIDP to są parametry takie jak w Galaxy S, więc można uznać, że nie
    > będzie to tortura ;)

    No ale ekran GS to chyba super amoled, cokolwiek to znaczy..

  • 9. Data: 2012-09-21 14:20:34
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2012-09-21 11:41, Michal Tyrala pisze:

> [...]
    > jest rozdzielczosc niz fizyczny rozmiar ekranu.
    > Ja z Sensation (4.3", 540x960) przezylem kwartal bez komputera, wiec IMO

    240x400. Nie mam, nawet do czytania nie używam okularów. Problem nie nie
    leży w braku kryształowych znaków w tym telefonie z 3calowym ekranikiem,
    ale po prostu wszystko w nim jest za małe. Np. do przewijania strony
    muszę ją powiększać bo nie można trafić precyzyjnie w odnośnik. W
    tablecie 7" z niezbyt przecież wysoką rozdzielczością nie ma tego typu
    problemów.

    Choć ten Twój ma większy ekran i rozdzielczość to jednak już mam jakiś
    odnośnik - dzięki za opinię.

  • 10. Data: 2012-09-23 17:21:50
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Trybun <i...@y...com> Odpowiedz na news:k3hlvb$igt$2@news.task.gda.pl:

    > 240x400. Nie mam, nawet do czytania nie używam okularów. Problem nie nie
    > leży w braku kryształowych znaków w tym telefonie z 3calowym ekranikiem,

    Pierwsza Omnia? Wgraj customa z WM6.5.x będzie wygodniej.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d