  • 1. Data: 2009-02-20 10:36:13
    Temat: Długie przesyłanie filmów w YT
    Od: "Grzegorz Kapelak" <g...@w...pl>

    Mam konto na YouTube i przesyłam pewien film wideo, ale długo mi się ładuje,
    ciągle podczas wypełniania formularza jest napis: "Przesyłanie...". Jak
    przyśpieszyć przesyłanie filmów? Dodam jeszcze, że ten temat nie był
    poruszany w Pomocy.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Kapelak

  • 2. Data: 2009-02-20 10:59:29
    Temat: Re: Długie przesyłanie filmów w YT
    Od: tosiek <m...@g...com>

    On 20 Lut, 11:36, "Grzegorz Kapelak" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > ciągle podczas wypełniania formularza jest napis: "Przesyłanie...". Jak
    > przyśpieszyć przesyłanie filmów? Dodam jeszcze, że ten temat nie był

    Ponieważ to zależy od prędkości twojego łacza konkretnie parametru:
    Upload - wysyłanie.

    W Polsce w 90% (na oo) łącza są asymetryczne, wiec pobieranie jest
    średnio 9-10 szybsze od wysyłania.
    przyklad:
    pobieranie - 2mbit
    wysyłanie - 192kbit

    Jest różnica ? i to wielka :)

  • 3. Data: 2009-02-20 12:18:06
    Od: "Grzegorz Kapelak" <g...@w...pl>

    Jeśli chodzi o łącze, to ja mam tak:
    - pobieranie: 312 kbps
    - przesyłanie: 63 kbps
    - pobieranie jest prawie 5 razy szybsze od przesyłania.