  • 11. Data: 2010-08-07 09:16:23
    Temat: Re: Dlaczego w czasie deszczu nie widac pasow ? (u nas)
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "stev" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i3ifqi$qum$1@inews.gazeta.pl...

    > dlaczego w sloneczne dni nie widac koloru swiatel na skrzyzowaniach a w
    > innych krajach widac?

    U mnie pozakładali nowe lampy, chyba na LED'ach bo światło złożone jest ze
    świecących punktów. Widać je doskonale.
    Stare denka od musztardy z żarówką z lodówki faktycznie kolory znikają w
    słońcu.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2010-08-07 12:31:06
    Od: Patryk <a...@o...pl>

    Adam Szewczak <horses@usu?.poczta.onet.pl> wrote:
    > Hej.
    > dlaczego (tak bardziej technologicznie) w czasie deszczu u nas (w sensie w
    > PL) znikaja z jezdni pasy.

    A w miejscach, gdzie były remonty pojawiają się nowe pasy, których normalnie
    nie widać :)

    http://statichg.demotywatory.pl/uploads/201007/12803
    25120_by_budda86.jpg

    Coś takiego wyfrezują i będzie kongo.

    --
    Patryk

  • 13. Data: 2010-08-08 00:22:22
    Od: "RhPlus" <p...@g...com>

    > Ta odblaskowa farba to chyba polega na posypaniu malunku szklanymi
    > kuleczkami - moze to sie szybko sciera ?

    Tak to bywa jak się oszczędza na wszystkim. Dobrze dobrana technologia (do
    natężenia ruchu) i jakość wykonania, nie jest naszą mocną stroną przy
    budowie dróg.

    Jak malują w upały, to farba podsycha zanim dotknie asfaltu, a mikrogranulki
    nie zatapiają się, tylko pływają po wierzchu.