  • 21. Data: 2010-02-10 01:26:42
    Temat: Re: Dlaczego nowe silniki palą dużo mniej na biegu jałowym?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hkstjd$954$1@news.onet.pl...

    > Np. BMW 735 rocznik 1992 ze starym silnikiem M30 o pojemności 3,5 litra
    > pali na jałowym 2.5 litra a troszkę nowszy silnik M60 4.0 pali 1,5 litra.

    Skad masz te dane?

    --
    Picasso

  • 22. Data: 2010-02-10 01:55:06
    Temat: Re: Dlaczego nowe silniki pal? du?o mniej na biegu ja?owym?
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Skad masz te dane?

    Z komputerów pokładowych tych aut

  • 23. Data: 2010-02-10 02:08:08
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Z komputerów pokładowych tych aut

    I co one pokazywaly? Spalanie na 100 km czy na godzine? Uwazasz, ze te
    urzadzenia sa miarodajne?

    Wiesz - czasami koputer pokladowy pokazuje mi "0 km to empty" a auto jedzie
    i jedzie i jedzie...

    --
    Picasso

  • 24. Data: 2010-02-10 12:43:37
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Michał pisze:

    > Z komputerów pokładowych tych aut

    Aha :)

  • 25. Data: 2010-02-10 16:47:13
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Michał wrote:

    > Np. (...)ze starym silnikiem M30(...) pali na jałowym 2.5 litra
    > a nowszy silnik M60 (...) pali 1,5 litra.

    Czyli pytanie sprowadza się do tego:

    Dlaczego różne silnieki mają różne parametry.
    Myślałem, że coś więcej się za tym kryje.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2010-02-11 10:26:24
    Temat: Re: Dlaczego nowe silniki palš dużo mniej na biegu jałowym?
    Od: "Marek M." <m...@w...o2.pl>

    Dnia Tue, 09 Feb 2010 19:16:23 +0100, Karol Y napisał(a):

    > A w dużych jak to wygląda?

    Nie wiem jak w starszych konstrukcjach. U mnie jałowy to około 650.
    Marek M.
    Jeep Grand Cherokee WG 2003 - 4.7 V8 QD